“Frokost”

nr. 20 af 192 Restauranter i Flensborg
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Super! God mad, god stemning og imødekommende personale. Halvdelen af selskabet er ikke fiske-fan, men det er der nu lavet om på! Kommer der gerne igen.

Tak, marielouisemullef

Anmeldt 29. september 2019

vi har snart ikke tal på de gange vi har været der, og altid tilfredse, men nu er der vist kommet nye ejere, og de har indført rygeforbud på terrassen, så nu må vi finde en ny stamrestaurant i flensborg, det var ellers en ny mandlig tjener som vi havde sidst.

Dato for besøg: august 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ASUS 12 W8 IE Bookmark
Tak, danakolding
Anmeldt 7. august 2019

Da vi elsker fisk, er det6 efterhånden blevet en tradition at vi kører der ned og spiser, huggelig terresse hvor man kan sidde og nyde sol nedgangen, denne aften var noget af terressen afspærret, så vidt vi oplevede p.g.a. personale mangel, men alligevel smilende og venlig betjening, og maden kom hurtigt.

Dato for besøg: august 2019
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ASUS 12 W8 IE Bookmark
1  Tak, danakolding
Anmeldt 3. januar 2019 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant. Der var velbesøgt til frokost. Vi bestilte suppe og en fisketallerken (nr 24 på menuen). Begge retter var veltillavede og velsmagende. Og man blev rigeligt mæt. Her kommer vi gerne næste gang vi er i byen.

Dato for besøg: januar 2019
3  Tak, gert33
Anmeldt 16. november 2018 fra mobile enheder

Indbydende og hyggeligt sted lige ved havnekajen og med flot udsigt over Flensborg by
Vi fik bouillabaisse og den var helt fantastisk. God smag og masser af fyld. Med brød og aioli til var det faktisk mættende for en hel middag. Vi havde bestilt muslinger. Og hold da op en ordentlig gryde med de lækreste muslinger. Mere end vi kunne spise. Vi drak øl til. Kortet viser de har et bredt udvalg af øl og vine. Også alkoholfrie.
Vi følte os godt betjente af venlige tjenere og kommer gerne igen

Dato for besøg: november 2018
1  Tak, Paul T

Rejsende, der kiggede på Sprotte, kiggede også på

Flensborg, Slesvig-Holsten

Har du været i Sprotte? Fortæl om dine oplevelser!