“Kan absolut frarådes udygtig betjening.”

Restaurant Piet Henningsen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 13. august 2020 fra mobile enheder

Kan absolut frarådes, uanset om vi ikke spiste maden. Det gjorde vi ikke fordi tjeneren ikke vidste hvilke retter gæsterne havde bestilt, så vores retter blev afleveret til andre gæster. Disse gæster satte næserne 10 cm fra retterne og bad derefter om at få det de havde bestilt. Vi blev så spurgt om hvad vi havde bestilt hvorefter retterne blot blev sat hos os. I disse covid-19 tider med 1,5 m afstand og obligatorisk mundbind ved restaurationsbesøg, valgte vi at betale for vin og vand og gå.
Ved vin bestillingen blev vi spurgt om vi ønskede vand. Ikke om det skulle være med eller uden brus. Pris 6 euro. Normalt får vi hane vand serverer som gratis tilbehør.
Uagtet at der kun var få borde udenfor 20 gæster - ingen sad inde - skabte de 5 ansatte en ubehagelig hektisk stemning omkring en.
Da vi spurgte om hvad en ret var, oplyste han at han ikke kendte til de forskellige fisk.

1  Tak, PerJ362

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Super opmærksom tjener, velsmagende mad i store portioner, FRISK FISK, de bedste rejer i hvidløg og chili
Her kommer vi gerne igen

Tak, 451gittev
Anmeldt 16. juli 2020

Den største rødspætte jeg har fået nogensinde med persillekartofler - super godt. Pris for 2 x omtalte menu, 1 cola, 1 kildevand, 2 glas hvidvin og 1 øl = EUR 54. Super betjening og menukort på dansk samt personale der var dygtige til at forstå dansk.
God beliggenhed lige ved havnen i Flensborg.

Tak, Janni S
Anmeldt 9. juli 2020

Vi havde glædet os til besøget - og min datter og jeg valgte ærgerligt nok helstegte rødspætter, som jo kan være en fantastisk spise, men som her var stegt synder og sammen. Aldrig har jeg oplevet så dårlig tilberedt fisk.
Og ps. Jeg ved ikke hvor “tjenerne” er fra, men jeg tror bestemt ikke de er uddannet i faget, hvilket betjeningen gav udtryk for.

Tak, Sommerferie202
Anmeldt 11. februar 2020

Rigtig god fisk, velsmagende og veltilberedt. Kan kun anbefale stedet. Kommer meget gerne igen.......

Dato for besøg: december 2019
Tak, Søren N

Rejsende, der kiggede på Restaurant Piet Henningsen, kiggede også på

Flensborg, Slesvig-Holsten
Flensborg, Slesvig-Holsten

Har du været i Restaurant Piet Henningsen? Fortæl om dine oplevelser!