“Stor oplevelse”

nr. 14 af 209 Restauranter i Flensborg
Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 19. februar 2023 fra mobile enheder

Den får fuld skrald på vurderingen. Og det er ikke madens skyld. Maden var nok kun til 3 stjerne. Men oplevelsen som helhed var fantastisk. Havde ikke fået reserveret så vi kom (som par) til at sidde ved baren ved siden af hinanden. Det var faktisk endnu bedre…
Det var en oplevelse at studere bryghuset oppe fra baren. Øltapperne kørte uafbrudt. God øl og god stemning.
Jeg giver det
Kommer klart igen.

Tak, JakobJ183

Anmeldt 15. februar 2023 fra mobile enheder

Super sted med venlig personale, rigtig god mad samt drikke. Vi fik kylling og oksesteak 2 forskellig øl. god pris helt sikke vi kommer igen.

Tak, Henrik H
Anmeldt 14. februar 2023

Fik en 1/2 and ja and med det hele og wow det kan anbefales og i forhold til pris er det virkelig wow.
Det smagte FANTASTISK. Kan varm anbefales.

Tak, 210madsb
Anmeldt 25. december 2022 fra mobile enheder

Super sted! Velsmagende original tysk mad til gode priser og kanon betjening. God stemning! Kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: december 2022
Tak, Cathfals
Anmeldt 21. december 2022

Vi spiste begge en senior-portion grønkål med pølse og lidt godt fra grisen med brasede kartofler.

Det smagte rigtig. godt, men der var et lille stykke plastik, sikkert fra en tube af en slags, i min grønkål. Jeg opdagede det inden jeg fik det spist.

Jeg bemærkede det til den flinke kvindelige tjener, Frau Gerdes, da hun hentede servicet.
Hun sagde straks, at "det var ikke orden".
Da vi fik regningen, havde Frau Gerdes trukket min ret fra.

Rigtig fin service. Vi kommer naturligvis igen.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Viking18

Rejsende, der kiggede på Hansens Brauerei, kiggede også på

Flensborg, Slesvig-Holsten

Har du været i Hansens Brauerei? Fortæl om dine oplevelser!