“Virkelig dårlig service”

nr. 17 af 191 Restauranter i Flensborg
Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 2. juli 2020

Frygteligt er mildt sagt. Jeg har aldrig oplevet så dårlig, intetsigende og håbløs betjening som dette. Maden var elendig, men den måler sig på ingen måde med den arrogante “service” vi fik. Hold jer væk!

Tak, U4485MOemiliep

Anmeldt 18. juni 2020

Det værste sted jeg og min familie endnu har sat vores fødder. Dårlig mad, dårlig mave, skidt betjening og forskelsbehandling af kunderne! Jeg vil ikke anbefale andre at spise her.
Jeg vil dog gerne i stedet give en anbefaling til “Das kleine restaurant”, god service og endnu bedre snitzel!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, simonkV7708VK
Anmeldt 10. marts 2020

Efter mange besøg på Hansens må man konstatere en kedelig udvikling, som ofte ses, når successen er i hus. Fremragende øl stadigvæk, men køkkenet er degenereret i retning af en dansk motorvejscafeteria. Ærgerligt når man har glædet sig til noget særligt og så må lade sig spise af med noget, der serveres bedre på en imbiss.

Tak, HansB1349
Anmeldt 9. marts 2020 fra mobile enheder

Maden var ok- manglede dog lidt kant. Bar præg af lidt for meget turisme. Hyggen manglede i bryggeriet

Tak, 875susannef
Anmeldt 7. marts 2020 fra mobile enheder

Vi var på besøg igen for jeg ved ikke hvilken gang. Man får rigtig godt øl. Vi vælger mest schwarzbier. Der er også ofte en sæsonøl.
Vi spiser ikke længere på Bryghuset. Vi synes, der bliver brugt for meget fedtstof i maden, men øllet et godt, og der er altid venlig betjening.

Tak, hanneogleo

Rejsende, der kiggede på Hansens Brauerei, kiggede også på

Flensborg, Slesvig-Holsten

Har du været i Hansens Brauerei? Fortæl om dine oplevelser!