Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:

‚ÄúDet bedste ūüėć‚ÄĚ

Himalaya Indisk Restaurant
Få mad leveret
Prisklasse: 4 US$ - 32 US$
Anmeldt 28. december 2022 fra mobile enheder

Igen igen, endnu et fantastisk bes√łg virkelig l√¶kker indisk mad, indisk stemning og det s√łdeste personale, vi kommer her hver gang vi er i Flensborg, og vi kommer igen!

Tak, metterikke
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udf√łrer kontrol p√• anmeldelser.

Anmeldt 17. december 2022 fra mobile enheder

Fremragende og autentisk indisk k√łkken. Indisk n√•r det er allerbedst. Hyggelige omgivelser. Charmerende og serviceminded v√¶rtspar. Helt i top!

Tak, MichaelN386
Anmeldt 13. december 2022 fra mobile enheder

Hvis du kommer til Flensborg er det et must at bes√łge denne restaurant.
Fremragende mad og ikke at forglemme det meget smilende og professionelle værtspar og personale

Tak, Susanne S
Anmeldt 12. december 2022

vi var to par som spiste fredag, meget venlig velkomst, rare autentiske omgivelser, vi bestilte forret fad til 4, fremragende, samt 3 hovedretter. go mad og prisen er billig i forhold til hvad man får.

der gik ikke lang til f√łr kl 18:00 at restauranten var fuld besat.

Kan varmt anbefales.

• V√¶rdi
Tak, gudbjarturpetursson
Anmeldt 11. december 2022

Min kæreste og jeg gik derfra propmætte.

Deres vegetar buffet var fantastisk med et stort lækkert udvalg af både veganske og vegetariske retter.

Tak, Madgladen

Rejsende, der kiggede på Himalaya Indisk Restaurant, kiggede også på

Flensborg, Slesvig-Holsten

Har du været i Himalaya Indisk Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilf√łj billeder

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? G√łr krav p√• din registrering gratis, s√• du kan svare p√• anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

G√łr krav p√• din registrering