“Autentisk indisk mad”

Himalaya Indisk Restaurant
Få mad leveret
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Hvis du vil have god autentisk indisk mad serveret i en serviceminded atmosfære til gode priser, så skal du besøge det her sted!

Tak, 642taniah

Anmeldt 2. august 2020

Vi var der i aftes og fik en virkelig positiv aften.
Maden er helt i top og der er bestemt rigeligt af den.
Personalet var også helt i top.
De var søde,smilende og meget behjælpelige.
Ejeren af stedet skal også have en stor ros for hans
måde at være på samt det arbejde han har lagt i stedet.
Alt i alt en oplevelse og ikke sidste gang vi kommer der.
Kan kun opfordre andre til at prøve det.

Tak, JimmyNO1973
Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god mad! Vi benyttede os af frokosttilbuddet og spiste 4 voksne for under 60€ inklusiv kaffe. Derudover rigtig sød betjening. Hyggeligt at sidde udenfor på terassen.

Tak, elinebaad
Anmeldt 15. juli 2020 fra mobile enheder

Maden var helt i top og særligt taget prisen i betragtning. Rimelige priser og virkelig god indisk mad.
Personalet var også både søde, professionelle og meget hjælpsomme.

1  Tak, H2565EMchristianr
Anmeldt 15. juli 2020 fra mobile enheder

Mit første besøg til denne lækre restaurant. Maden var helt i top og stedet summer af god atmosfære.
Mange retter at vælge imellem, priserne var fair ift kvalitet og perfekt krydret.

Tak, 393steffenl

Rejsende, der kiggede på Himalaya Indisk Restaurant, kiggede også på

Flensborg, Slesvig-Holsten

Har du været i Himalaya Indisk Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!