Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Pernille
Rødekro, Danmark

Kan klart anbefales

Anmeldelse af DIEHLs Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 25. aug. 2019fra mobile enheder
Værelset - Det var et standart dobbeltværelse og alligevel var der aircondition, badekar og flod-udsigt - bedre end vi havde forventet og rigtig fint til prisen!

Personalet - Flinke og imødekomme, gode til at snakke engelsk.

Maden - Vi spise kun morgenmaden, som vi tilkøbte opholdet, for ca 200,- rigtig lækkert, manglede intet!
Dog så menukortet til om aftenen, temmelig dyrt ud.

Beliggenhed - Ligger desværre på den “døde side” af floden. Måske der er derfor det er så billigt ?
Man kan tage en lille båd over floden ca. hver 20. Minut, for 2€ pr. Pers. Og så er man der, hvor der sker noget (-:

Alt i alt - Hotellet lever op til det man ser på billederne og endda lidt ekstra!
Da vi kom, så det ikke ud af meget udefra og togskinnerne lå lige op af hotellet - vi var derfor lidt skeptiske. Men så snart vi kom indenfor blev vi kun positivt overrasket og man hører ikke togene!

Vi synes man får meget for pengene! Og kan klart anbefale dette sted.
Dato for ophold: august 2019
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Hoteller i nærheden
Exterior view
866 kr.
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    821 kr.
  • Priceline
0.8 km fra DIEHLs Hotel
Gratis wi-fi
Restaurant
Exterior view
680 kr.
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    671 kr.
  • Hotels.com
1.4 km fra DIEHLs Hotel
Gratis wi-fi
Zimmer 228
962 kr.
Refusionsberettiget
Forudbetaling er ikke nødvendig
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Priceline
1.6 km fra DIEHLs Hotel
Gratis wi-fi
Bar/lounge
Guest room
560 kr.
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Priceline
1.6 km fra DIEHLs Hotel
Gratis wi-fi
Gratis parkering
500 kr.
  • Booking.com
  • Wyndham
    500 kr.
  • Hotels.com
1.0 km fra DIEHLs Hotel
Gratis wi-fi
989 kr.
Refusionsberettiget
  • Booking.com
  • Priceline
  • Hotels.com
2.5 km fra DIEHLs Hotel
Gratis parkering
Restaurant
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    932 kr.
  • Priceline
0.9 km fra DIEHLs Hotel
Gratis wi-fi
Bar/lounge
  • Expedia.com
    2.230 kr.
  • ZenHotels.com
    2.087 kr.
  • Hotels.com
3.5 km fra DIEHLs Hotel
Gratis wi-fi
Pool
Teaserbild mit GreenSign Logo
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    753 kr.
  • Priceline
1.6 km fra DIEHLs Hotel
Gratis wi-fi
Bar/lounge
Hotel Simonis
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    462 kr.
  • Expedia.com
    549 kr.
6.6 km fra DIEHLs Hotel
Gratis wi-fi
Restaurant
Vis flere hoteller i Koblenz
Anmeldelser (443)
Filtrer anmeldelser
444 resultater
Medlemsvurdering
115
175
89
40
25
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
115
175
89
40
25
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 444 anmeldelser
Anmeldt d. 21. juni 2019

Hotellet er beliggende overfor Koblenz ned til Rhinen. Man finder ikke forretninger og restauranter i gåafstand fra hotellet. Hotellet er rent og pænt. Morgenmaden er OK men menykortet er tyndt. Man bør være opmærksom på, at godttogene kører nat og dag og dette medfører en del larm. Værelserne er rene og pæne, men ønsker man at se TV er kvaliteten meget dårlig og udvalget af kanaler begrænset. Det gastronomiske niveau er ikke til topkarakter. På plænen neden for hotellet findes en bar som er værd er besøge. Den unge mand er meget servicemindet høflig og flittig. Stor ros til ham !!!

Dato for ophold: juni 2019
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
Tak, Palle Sølyst P
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 13. oktober 2016

Vi har to besøg på dette hotel og det første beøg var til 5 stjerner. Det andet besøg en uge senere, var en meget bizar oplevelse.
Hotellet var booket til et bryllup der bredte sig overalt og det var ikke muligt at sidde nogen steder, hvor der ikke var højlydte bryllupsgæster. Det var overhovedet ikke muligt at sove om natten og sammen med flere andre gæster og en meget opfarende og meget lidt tjenstvillig hotelmanager, måtte vi deporteres til et andet hotel for denne nat.
Ærgerligt, for det ligger utrolig godt og morgenmaden var fremragende. Og vi kunne parkere gratis.
Men vi vil nok sikre os, at der er plads til os almindeligt betalende gæster, hvis vi kommer en anden gang.

Værelsestip: Få et værelse mod Rhinen og så langt væk fra festsalen som muligt.
Dato for ophold: september 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Kissersell G
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Hans-Joachim M, Geschäftsführer hos DIEHLs Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. oktober 2016
Google Oversæt

Sehr geehrter Gast,

danke für Ihre Rückmeldung. Wir finden wir es erfreulich, dass Sie uns trotz einiger Unstimmigkeiten fair und in Großem und Ganzen gut bewertet haben. Wir bedauern es jedoch, dass wir Ihre Erwartungen nicht in allen Punkten erfüllen konnten, was sich dann in der Gesamtbewertung negativ ausgewirkt hat. Wir erinnern uns gut an Ihren Aufenthalt. Der Geschäftsführer höchst persönlich hat sich um Ihr Anliegen gekümmert. Aufgrund der Feier im Hotel und des für Sie nicht „zumutbaren Lärms“ baten sie uns, ein anderes Hotelzimmer in einem anderen Hotel zu buchen. Ihrem Wunsch sind wir nachgekommen, obwohl Feiern natürlich in einem Hotel dazu gehören, und in der Regel geht es ab einer bestimmten Uhrzeit auch gemäßigt zu. Und sollte es lauter werden, ist alles so gut gedämmt, dass die Hotelgäste kaum Auswirkungen spüren. Wir haben äußerst selten Beschwerden wegen Lärm, welcher von einer Feier herrührt. Und: Es war eigentlich auch noch nicht wirklich spät, aber wir respektieren natürlich, wenn Sie es als zu laut empfunden haben, unabhängig von der Uhrzeit. Daher haben wir uns auch fast 90 Minuten um ein Zimmer für Sie bemüht, was sich als schwierig erwiesen hat, da Koblenz an dem Tag fast komplett ausgebucht war. Die Kosten für das neue Zimmer, die Taxifahrt dorthin und Getränke, zu denen wir Sie eingeladen haben, das alles war es uns wert, damit Sie zufrieden Ihren Urlaub genießen können. Denn der Gast ist bei uns König. Dass Sie sich jetzt dennoch unzufrieden äußern und das Verhalten des Geschäftsführers kritisieren, das überrascht uns ein wenig. Wir haben von unserer Seite alles versucht, um Ihre Wünsche und Bedürfnisse zu erfüllen.

Herzliche Grüße
Familie Diehl-Mehlhorn & Team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Dato for ophold: juni 2024
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt for 2 uger siden fra mobile enheder

Dato for ophold: juni 2024
Rejsetype: Rejste alene
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt for 3 uger siden

Dato for ophold: maj 2024
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Se flere anmeldelser