“Det er helt og aldeles tysk”
Anmeldelse af Altes Brauhaus

Altes Brauhaus
nr. 16 af 259 Restauranter i Koblenz
Køkkener: Tysk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Det er helt og aldeles tysk og fantastisk. Rigtig traditionel god mad og der er RIGELIGT Priserne absolut rimelige. Kan kun anbefales

Tak, Jet23736424805

Anmeldt 28. juli 2019 fra mobile enheder

Klassisk brauhaus. God og venlig betjening. Gode øl og store portioner af klasssike brauhaus mad. God oplevelse, hvis men ellers er til stemningen, øllene og maden.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, AndersK826
Anmeldt 14. juli 2019 fra mobile enheder

Stedet virker meget populært, og det er derfor en god ide og reservere bord. Vi var heldige og få bord uden reservation. Maden er traditionelt Tysk, og rigtig go', og det er meget billigt at spise der, kan klart anbefales

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 996henrikv
Anmeldt 16. juli 2017

Vi ankom fra Frankrig med stor lyst til en gang traditionel tysk mad. Dette var det perfekte match. Fire personer fik to forskellige schnitzel med fritter og kroketter, desuden en helt fantastisk Grillhaxe med supersprød svær og passende tilbehør samt en god rumpsteak med bratkartofflen. Foretrækker helt klart mos eller bratkartofflen som tilbehør frem for de rimeligt standard pomfritter eller de ret kedelige kroketter.
Mere end rigelig mad bare i en hovedret og til utroligt billige priser.
Lidt hektisk betjening, men stedet taget i betragtning OK.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, tmaltesen
Anmeldt 22. oktober 2016

Vi kom lige inden alle borde var helt fyldt, er man til super øl og tunge tyske store retter til billig pris er dette stedet i Koblenz

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, lenevirum

Rejsende, der kiggede på Altes Brauhaus, kiggede også på

Koblenz, Rheinland-Pfalz

Har du været i Altes Brauhaus? Fortæl om dine oplevelser!