“Traditionel hackse og Kölsch”
Anmeldelse af Frueh am Dom

Frueh am Dom
Reservér bord
tor. 5/8
20:00
nr. 94 af 2.463 Restauranter i Køln
Køkkener: Tysk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Buffet, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Kvarter: Altstadt-Nord
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Sindssygt stort sted i flere planer. Typisk tysk mad og Kölsch kommer i flok. Vi tog hackse og pølse med kraut og kartoffelmos samt brasede kartofler. Et fællesfad af dimensioner. Voldsomt meget mad, og smagte ganske glimrende. Underlig service, meget arrogant. Ikke et afslappende sted, dertil er det for stort og cafeteria-agtigt. Men glimrende til forretningsmiddag og til at starte en lystig aften i byen

Dato for besøg: juni 2016
Tak, LarsB632

Anmeldt 2. december 2015

Bryghus Fruh ligger lige ved Dom. Bryghuset er 115 år gammelt.
Nyd den friske øl i 20 cl. glas - ikke større, for så bliver øllen doven. Man kan også få en dejlig gang man på stedet.

Dato for besøg: december 2015
Tak, kimingemanp
Anmeldt 28. oktober 2015 fra mobile enheder

Et rigtig traditionelt sted med solid tysk mad og masser af kölsch - den lokale kølnerøl, som er den eneste der serverespå stedet. Stedet er i et gammelt hus med med flere kælderniveauer. Konceptet er, at tjeneren automatisk skifter dit tomme kölsch-glas ud med et nyt med mindre du sætter din ølbrik oven på glasset.
Kan varmt anbefales

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, thomasjP7649UG
Anmeldt 3. august 2015 fra mobile enheder

Stedet er travlt, men vi fandt hurtigt et bord. Maden er typisk kro mad, god solid og masser af smag.
Stedet er svært at beskrive, det skal opleves.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, 936kimk
Anmeldt 24. juli 2013

Vi var ved at gå da vi så hvor mange mennersker der var på en almindelig hverdag, men der er ca 600 sidepladser og vi fik et bord med det samme. Drikkevarer og mad kom meget hurtigt.

Maden er selvfølgelig typisk tysk på bryghuset, men den var vellavet og rigelig.
Jeg fik schweinshaxe - meget mør og kan anbefales.

Dato for besøg: juli 2013
Tak, HFNi

Rejsende, der kiggede på Frueh am Dom, kiggede også på

Køln, Nordrhein-Westfalen

Har du været i Frueh am Dom? Fortæl om dine oplevelser!