6 personer kigger på dette hotel
Travelocity281 $
Trip.com332 $
eDreams286 $
Anmeldt d. 18. marts 2018

Godt informativ modtagelse i receptionen.
Dejlig pool-område. Mange flotte butikker i arkaden omkring receptionen. Flotte værelse med balkon. Gode parkeringsforhold. Utroligt lækkert morgenbord med mange muligheder for at finde noget som man kan li.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, Jan J
Anmeldt d. 25. juli 2017 fra mobile enheder

Drømmer du om et romantisk ophold i 2-somhed, er dette ikke stedet. Men har du unger med, er det en fest!
Sjældent at finde et luksushotel, hvor alt er indrettet efter børnene - der er alt fra badekar og flaskevarmer til potte og skammel på værelset, der i øvrigt er rummeligt og lækkert indrettet som en kahyt.
Hotellet har intet mindre end 11 restauranter at vælge imellem (inkl. en Michelin-restaurant), men selv den billigste er en dyr oplevelse!
Morgenmaden rummer fristelser for de fleste. Savnede dog frisk juice og rugbrød.
Der er et stort legerum for de mindste og et kæmpe piratskib med fantastiske legemuligheder både inde og ude - mange forældre parkerer ligefrem ungerne her i adskillige timer under opsyn af hotellets ansatte.
Der er et kæmpe stort spa- og badeområde. Her må ungerne komme 2 timer om dagen, så der er proppet med kåde (og larmende!) unger. Vær opmærksom på, at man skal være nøgen (!) i fællessaunaen og udendørspoolen...
Eneste anke er, at alt er anlagt på tyske gæster - langt den meste information er på tysk, og kun meget få af de ansatte taler et engelsk, der er til at forstå. Desuden er rengøringen ikke imponerende - fandt en brugt vatpind og en kapsel på gulvet. Derfor lander jeg på 4 stjerner.

Dato for ophold: juli 2017
1  Tak, 503runap
Anmeldt d. 12. april 2017 fra mobile enheder

Vi Bode der 2 nætter, ved ankomst kl ca 13 blev vi orienteret om at vores værelse var klar, men da der først var check ind fra kl 16 skulle vi betale €25 pr time hvis vi vil gå direkte på værelset. Det har jeg dog aldrig oplevet før.

Vi ville så booke et bord på en af de mange restauranter, det kunne ikke lade sig gøre så vi blev henvist til lobby baren hvor vi kunne få en sandwich.

Pool området er alt for lille til så mange gæster. Det er nærmest umuligt at opdrive en seng der, vi prøvede 4 gange alle uden held.

Vores vurdering er at de mangler noget for at flotte sig med 5 stjerner.

Dato for ophold: april 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, JesperT69
Anmeldt d. 13. august 2016

Det er bare dejligt at komme her, der er alle de faciliteter man forventer plus lidt til, dette gælder både ude- og indendørs. Restaurant But er i særdeleshed et besøg værd, måske ikke helt billigt men dejlig kvalitet.

Værelsestip: i hovedhuset er der lidt billigere værelser til havesiden, prøv at få et i den vstlige ende, der er vandudsigt til Warnow.
Dato for ophold: juli 2016
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Steen C
Anmeldt d. 6. februar 2016 fra mobile enheder

Vi har været så heldige at bruge en weekend på dette fantastiske hotel for nogle måneder siden .
Det er nemt at komme til, selv med offentligt transport. Værelserne er skønne . Vi havde valgt med udsigt over vandet og warnemunde . Super lækkert og dejlig stor altan.
Deres spa område er helt utroligt . Her får man virkelig slappet af .

Skønt sted, som kun kan anbefales

Dato for ophold: februar 2016
Tak, Peter M