Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com120 $
Expedia.com120 $
eDreams102 $
Travelocity120 $
Orbitz.com120 $
Trip.com145 $
Anmeldt d. 20. september 2017 fra mobile enheder

Vi havde en overnatning på hotellet. Det var ikke prangende men til den rigtig gode beliggenhed og pris kan man egentlig ikke være bekendt at klage.
Venlig betjening i receptionen
Rent og pænt værelse
Ikke synderligt meget larm
Meget dårlig og slatten hovedpude, det måtte de godt gøre bedre!
Vær opmærksom på lille varmtvands beholder og derfor korte bade.
Perfekt central beliggenhed
Standard morgenmad, det var ok.
Jeg kunne sagtens bo der igen når det er så billigt.

Dato for ophold: september 2017
Tak, Yvonne R
Anmeldt d. 2. august 2017 fra mobile enheder

Fint stop-over hotel tæt på gågaden i den gl. bydel. Pæne store værelser, godt indrettet og med gode senge. En del trafikstøj i værelser mod parkeringspladsen. Restauranter i komplekset tilbyder rabat. Gratis wi-fi. Garage mod gebyr.

Dato for ophold: august 2017
Tak, Jacoob R
Anmeldt d. 17. juli 2017

Værelset var ok, men ikke noget specielt at råbe hurra for. Udsigt ud over gammel byggeplads med vandhuller der var fyldt med "giftig grønt vand" - var ikke lige frem den udsigt jeg ønsker, så en enkelt overnatning var nok ;-)

Dato for ophold: juli 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, B4721ILfrankp
Anmeldt d. 19. august 2015

Vi havde fået et værelse i deres anneks kaldet Das Aalereuse, værelset lå i stueplan med vinduer til gaden, værelset var lille men godt indrettet, desværre var vi nødt til at holde vinduerne lukkede pga. af støj fra gaden, som startede kl. 7. morgen. Morgen maden var ok. men skulle indtages i en restaurant ,som lå flere hunderede meter fra hotellet.Jeg er overbevist om, at man kan få bedre værelser til samme pris andre steder i Rostock.

Dato for ophold: august 2015
Tak, 651henrikl
Anmeldt d. 3. januar 2015

det er et ok hotel for små penge i byens centrum , rent pænt rum , hvis man kun tænker på at det er et tørt og pænt sted at overnate så er det ok , for morgenmad koster det lidt mer.der omkring 10 ero

Dato for ophold: december 2014
Tak, bv58