Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Booking.com
117 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 30/06/21
Expedia.com
106 $
Se tilbud
Agoda.com
117 $
85 $
Se tilbud
SPAR 32 $
Hotels.com106 $
Trip.com98 $
eDreams117 $
Vis 16 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (97)
Filtrer anmeldelser
97 resultater
Medlemsvurdering
7
28
35
15
12
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
7
28
35
15
12
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 97 anmeldelser
Anmeldt d. 27. december 2016

Efter at have reserveret og forudbetalt 3 værelser i februar 2016 fik vi ved vores ankomst den 2. december at vide, at der var overbooket, hvorfor man havde fundet et andet hotel 2-3 km. fra stedet til os. Som kompensation ville vi få gratis morgenmad på det andet hotel. Forevist vores bekræftelse på reservationen, hvoraf fremgik, at vi havde værelser med morgenmad, påstod receptionisten, at dette måtte være en fejl, idet dette ikke kunne fås til den pris, vi havde betalt.
Efter hjemkomsten sendte vi en klage til hotellets manager, der fastholdt, at vi havde fået gratis morgenmad. Ligesom vi havde fået betalt taxa til det andet hotel. Manageren påstod endvidere, at det ikke var overbookning men vandskadet, der var årsagen til, at vi ikke kunne få de reserverede værelser.
Vi har tilbudt dokumentation for, at vi selv har betalt morgenmad, oplyst at vi altså kørte i vores egne biler, ligesom vi fandt det usandsynligt, at de ikke oplyste om vandskadet, da vi ankom, hvilket trods alt ville være en rimelig undskyldning. Dette har ikke afstedkommet reaktion fra hotellets side.
Iøvrigt havde vi bestilt og betalt for 7 personer mens der kun var bestilt 6senge på erstatningshotellet.

Dato for ophold: december 2016
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Service
Tak, Hje111
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 16. september 2019 fra mobile enheder

Dato for ophold: juli 2019
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SteigenbergerRostock, Public Relations Manager hos Hotel Die Kleine Sonne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. september 2019
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. januar 2019

Dato for ophold: januar 2019
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SteigenbergerRostock, Guest Relations Manager hos Hotel Die Kleine Sonne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. februar 2019
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 19. juli 2018

Dato for ophold: juni 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SteigenbergerRostock, Guest Relations Manager hos Hotel Die Kleine Sonne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 11. juli 2018

Dato for ophold: juli 2018
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
SteigenbergerRostock, Guest Relations Manager hos Hotel Die Kleine Sonne, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser