Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Booking.com
169 $
Se tilbud
Expedia.com
174 $
Se tilbud
Agoda.com
195 $
158 $
Se tilbud
Hotels.com174 $
CheapTickets174 $
Hurb195 $
Vis 16 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.538)
Filtrer anmeldelser
1.539 resultater
Medlemsvurdering
837
555
109
19
19
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
837
555
109
19
19
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 1.539 anmeldelser
Anmeldt d. 10. december 2019

Vi var to par på forlænget weekend til Julemarked tur i Rostock og bookede ophold på Radisson fra fredag d. 29/11 til 1/12 , og må sige at hotellets beliggenhed i forhold til julemarkederne ikke kunne være bedre ! Alt var i gå afstand fra hotellet og efter at have været på julemarkeds ture både i Lybeck . Berlin , Flensburg , så overgår det her dem alle ! Hotellet var flot pyntet til jul , og der var god service og en overdådig morgenbuffet ! Kan varmt anbefales ! I den dyre ende men , det er jo kun jul en' gang om året ;-) !

Dato for ophold: november 2019
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, soeshansen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anja L, Leiter Gästebetreuung hos Radisson Blu Hotel, Rostock, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. december 2019

Kære gæst,
Mange tak for din bedømmelse og for at du fortæller os om dit nylige ophold på Radisson Blu Hotel Rostock. Vi er altid glade for at få feedback, og det glæder os at høre, at du nød dit ophold hos os. Alle på hotellet glæder sig til at se dig igen snart!
De bedste hilsener
Anja Luehmann - Event Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 5. december 2019

Vi har altid været meget glade for at bo på jeres hotel, men værelse 686 var for ringe. Kæmpestort med kun en alm. stol samt en chaIselong stol. Havde bestilt til floden, men den kunne vi kun når vi sad i vindueskarmen samt over et tag.Har sendt meget om de værelser vi har haft igennem mange år. Bl.a værelse 330,678,318, 324, 432, 674, her var alt hvad der skulle være. Men 686 var et christmas market-superior room og det var ikke pengene værd. Jeg har skrevet en masse længere oppe ellers må I vende tilbage. Vi kommer gerne igen til 2020 og vil gerne have at vide hvordan vi skal bestille med udsigt til floden og havnen og betaler gerne for den udsigt.
Det står længere oppe min kritik af værelset

Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, lbj383
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anja L, Leiter Gästebetreuung hos Radisson Blu Hotel, Rostock, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. december 2019

Kære gæst,
Tak, fordi du tog dig tid til at bedømme dit ophold hos os. Vi stræber efter 100 % tilfredshed blandt vores gæster, og din feedback er meget vigtig for os. Jeg er derfor skuffet over at høre, at vi ved denne lejlighed ikke levede helt op til dine forventninger. Det beklager jeg meget og har personligt fulgt op på det med de relevante ledere for at undersøge sagen nærmere. Jeg håber, at vi vil få mulighed for at byde dig velkommen igen og vise dig, at vi kan gøre det bedre.
Med venlig hilsen, Anja Luehmann - Event Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Efter en blandet oplevelse på Radisson i Berlin var det opmuntrende at komme til Rostock, hvor de havde styr på reservationen, vores vilkår som “members” og vores private adresse. Vi var der for ca. 1 år siden, og hotellet er fortsat godt. Værelset er store og lyse, og på den side, der vender mod havnen er der en flot udsigt. Velbeliggende tæt på de centrale dele af Rostock, nemt at komme til og gode p-forhold. Anbefales!!

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste som par
Tak, nihaje
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anja L, Leiter Gästebetreuung hos Radisson Blu Hotel, Rostock, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2019
Google Oversæt

Dear Guest, thank you very much for rating us and sending uns your feedback. We would be happy to welcome you again soon, here at Radisson Blu Hotel, Rostock. Thanks a lot and best regards, Anja Luehmann - Event Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 15. oktober 2019

Nyere hotel med opmærksomt og imødekommende personale. God og varierer morgemansbuffe. Sengen var lidt for blød til min smag. Ellers et fint stort familie rum. Der var diskrepans mellem Hotels beskrivelse af antal senge og hotellets, men det ordnede de lynhurtigt.

Dato for ophold: oktober 2019
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, hellew554
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anja L, Leiter Gästebetreuung hos Radisson Blu Hotel, Rostock, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2019
Google Oversæt

Dear Guest, thank you very much for rating us and sending uns your feedback. We would be happy to welcome you again soon, here at Radisson Blu Hotel, Rostock. Thanks a lot and best regards, Anja Luehmann - Event Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 7. august 2019 fra mobile enheder

Hotellets beliggenhed er virkelig god. Lige ved et shoppingcenter og lige forenden af gågaden. Dertil skøn udsigt til vandet, hvis man bor på en af de højere etager.
Men... vi oplevede virkelig dårlig service desværre. Vi ankom kl 15 og måtte vente en halv time på vores værelse.
I løbet af de fire dage vi boede der, kom rengøringen virkelig sent. Den var midt på eftermiddagen. En af dagene rykkede jeg for den, hvortil receptionisten sagde at han omgående ville ringe efter dem. Der gik en time inden de kom. Sengeredningen var helt umulig. Støvsugning ikke eksisterende.
Den sidste dag, hvor vi skulle checke ud inden kl 12, kom de så og bankede på tre gange i løbet af formiddagen for at gøre rent!
Der var ingen venlighed og service da vi skulle checke ud. Ingen spørgsmål om opholdet havde været ok.

Dato for ophold: juli 2019
Rejsetype: Rejste med familie
2  Tak, Roj1000
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anja L, Manager hos Radisson Blu Hotel, Rostock, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2019
Google Oversæt

Dear Roj,

Thank you for taking the time to review your stay with us. We strive towards 100% Guest Satisfaction and your feedback is extremely important to us.
I was disappointed to read that on this occasion we did not meet your expectations. I would like to apologize and assure you that I have personally followed-up with the relevant managers to look into this matter accordingly.
I hope that we will have another opportunity to welcome you back and to show you that we can make it right.

With best regards,
Anja Leppin
Reservation Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser