Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Booking.com
204 $
199 $
Se tilbud
Expedia.com204 $
Hotels.com204 $
eDreams199 $
CheapTickets204 $
Travelocity204 $
Orbitz.com204 $
Vis 19 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.770)
Filtrer anmeldelser
2.770 resultater
Medlemsvurdering
1.082
1.242
342
78
26
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
1.082
1.242
342
78
26
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
7-12 af 2.770 anmeldelser
Anmeldt d. 18. september 2016

Dejligt hotel med rigtig god beliggenhed. Værelser er tip top og en meget flot morgenbuffet. Eneste minus er et meget langsomt internet, samt ingen toilet i receptionsområdet. Der kunne også være lidt bedre skiltning på værelsesgange til lifte

Dato for ophold: september 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Wilsten
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Svar fra ledelsen:Svarede d. 21. september 2016
Google Oversæt

Dear guest,

we are delighted that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking time to review our hotel. We hope to see you soon again in one of our cool & trendy hotels.


Kind regards

Anne Hoffmann
Front Office Supervisor

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 26. maj 2015

Vi var af Booking.com blevet tilbudt opgradering af vores værelse til en favørpris. Da vi sammenlignede det anviste værelse, med et vi havde ved et tidligere besøg, fandt vi det ikke godt nok. I receptionen forsøgte man at bortforklare det, men indrømmede endelig, at vi ikke var blevet opgraderet. Der var absolut ingen iver efter at give os det værelse, som vi havde betalt for. Det ville have klædt den mandlige receptionist at undskylde. Dårlig service.
I øvrigt skal man forberede sig på ventetid, da receptionen kun er bemandet med en person, som også passer baren.
Udover servicen var toiletpapiret af så ringe kvalitet, at noget lignende ikke har fandtes i Vesteuropa siden de første efterkrigsår. Deres Wi-Fi er ekstremt langsomt. At opkræve 20 Euro/nat for en hund, er rent optrækkeri.
De positive ting er beliggenheden, rengøringen og det eminente morgenbord.

Værelsestip: Vælg et andet hotel.
Dato for ophold: maj 2015
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
1  Tak, Jørgen T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Christian K, General Manager hos Pentahotel Rostock, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. maj 2015

Kære Gæst,

Det er med oprigtig beklagelse, at vi bemærker din utilfredshed med vores service og faciliteter. Den erfaring, du beskrev får os dyb bekymring, og vi har diskuteret dit input, og vil bestræbe sig på at forbedre kvaliteten af vores service.
Venligst acceptere vores undskyldninger til din mindre end perfekt oplevelse under dit ophold hos os.

Endnu en gang tak for din værdifulde feedback, og vi håber, at du vil give os en mulighed for at byde dig velkommen tilbage.

Christian Keßler
General Manager
pentahotel Rostock

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 22. december 2014 fra mobile enheder

Fine værelser med gode senge. Hurtigt og høflig betjening. Dog mangler minibar på værelserne og der hentes billige drikkevare i en maskine på gangen der kun tager mønter. Parkering kun i lokalt parkeringshus til 10€ pr. Dag.
Perfekt hotel hvis man vil på julemarked da det ligger lige i midten af det hele

Dato for ophold: december 2014
Rejsetype: Rejste som par
2  Tak, tommyn941
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 22. september 2014

Godt hotel beliggende lige ved gågaden (Universitetspladsen). Godt værelse med gode senge.
Morgenmaden er fin. (Afrydningen fra morgenbordet er effektiv. Både min kone og jeg oplevede flere gange at tallerken og bestik forsvandt mens vi hentede nye forsyninger, men det er kun et positivt problem). Venlige mennesker i receptionen. Det undrer dog, at restauranten er lukket om aftenen - man kan kun spise i loungen ved receptionen. Det er dog ikke et problem, da der er mange gode restauranter i nærheden

Dato for ophold: september 2014
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
2  Tak, arneBramming
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 23. december 2012

Julemarkedet i Rostock er et af de bedste i Tyskland, efter vor opfattelse, og vi vendte tilbage igen i år sammen med vore rejsevenner. Denne gang skulle vi prøve Pentahotel, og vi blev bestemt ikke skuffet. Dejlige store værelser, stort badeværelse med stort kar, alletiders meget store dobbeltsenge. Lidt for bløde puder, men gode, rigtige, dyner. Flot fladskærm med mange gratis kanaler. Drikkevarer på gangen til rimelige priser (automat). Efter vor opfattelse har hotellet en super beliggenhed - lidt tilbagetrukket - nogenlunde midt for gågaden/forretningsgaden, og dermed alle juleaktiviteter og shoppingmuligheder. God adgang til hotellet fra p-kælder under hotellet, som gæsterne får rabat på, når de afleverer indgangsbon´en ved indcheck. Adgang direkte fra hotellet til shoppingcenter ved siden af via lukket gangbro. Nøglekortet påkrævet. Fin morgenbuffet " med det hele " som vi havde med i tilbudsprisen. Kender i sagens natur ikke alle værelser, men der var hverken safebox eller minikøleskab på vort, hvilket føles som et minus, og at de opkræver 5,50 euro pr. døgn for brug af WI-Fi gør, at man tænker: Er 4 stjerner for meget for os private gæster ? Hotellet var trods alt ikke spækket med faciliteter, som andre 4-stjernede, og WI-Fi burde efter vor mening være gratis, i det mindste i fællesområderne. OG til sidst: Der var i k k e meget smil at hente fra personalets side, slet ikke fra dem i receptionen. Men det var et godt hotel, og vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: december 2012
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
3  Tak, helle56
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser