Travelocity
Orbitz.com
Agoda.com
CheapTickets
Anmeldt d. 27. juli 2019 fra mobile enheder

Super fint “pit-stop” hotel. Der er virkelig value for money. Det kan anbefales at tilkøbe morgenmaden der er et stort udvalg og lækker kaffe. Vi havde et familie værelse og det var dejlig stort. Vi vil absolut benytte hotellet igen.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, 541annn
Anmeldt d. 16. juli 2019

Vi overnattede der på vej til Østrig. Virkelig pænt og rent og hyggeligt. Lækre værelser med gode store senge . Kommer helt klart tilbage en anden gang
Receptionisten var sød og smilende og service- minded.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Relumo
Anmeldt d. 26. januar 2019 fra mobile enheder

Super fint, nyrenoveret hotel, der fortjener mere end 2 stjerner. Tæt på motorvej A7. Perfekt til overnatning på vej længere syd på. Man kan ankomme indtil kl 01. Rent og pænt. Gode senge og sengetøj. Yderst fint badeværelse. Velisolerede ruder, så det gør ikke noget at det ligger ud mod vejen. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: januar 2019
Tak, vibraa
Anmeldt d. 20. juli 2018 fra mobile enheder

På vej syn på ligger dette hotel tæt på A7 og er nemt at finde. Hotellet er pt. under ombygning og vi fik et af de originale værelser. Normalt kan jeg godt lide en fast madras i sengen men denne var meget fast, og kombineret med en knoldet hovedpude og AC der ikke virkede var det ikke den bedste overnatningsoplevelse. Vil nok finde et andet hotel, men vil ikke være bange for at prøve igen om et halvt eller helt år når renoveringen er færdig.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, tkmadsen
Anmeldt d. 20. august 2017 fra mobile enheder

Petfekt overnatningshotel på vej sydpå.
Hotellet er nemt at finde, kun nogle få minutter fra motorvejen.
Man skal dog lave en u - vending for at komme over til hotellet.
Fin parkeringsplads og området et videoovervåget.
Store værelser, god plads.
Badeværelset er stort og pænt med karbad + bruser.

Dato for ophold: august 2017
Tak, Klaus H