“Fantastisk mad og god service!”

Restaurant Cafe Rosenberger
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Maden smagte utroligt godt, og der var mere end nok på hver tallerken til at mætte. Stort udvalg, god beliggenhed lige ved Rhinen (der kom mange tog lige ved siden af, men det var nærmest mere underholdning end larm!), og søde og venlige tjenere! Kan stærkt anbefales.

Tak, Ditte A

Anmeldt 1. marts 2016 fra mobile enheder

Det var en oplevelse og fantastisk mad oplevelse. Utrolig venlig betjening og opmærksom på dig. Maden er specielt god her og prisen bare iorden. Du SKAL prøve at spise her det kan ikke være anderledes. Jeg vender med sikkerhed tilbage her.

Tak, Brisjon
Anmeldt 12. oktober 2014

Er man træt af alt det tunge traditionelle tyske mad med sauerkraut, kogt fars, blodpølse m.v., bør man unde sig selv den oplevelse at besøge Rosenberger Café og restaurant i Rüdesheim.
Et stort menukort med et hav af variationer på nationalspisen Schnitzel. Her bliver kødet ikke friturestegt, men derimod pandestegt så saft og smag bevares. Lækre fiskeretter mestrer de også. Synlige beviser hænger på væggene i form af diplomer med bedste "internationale køkken", "Fiskekøkken" o.s.v. Sødt og venligt personale, hyggelige lokaler beliggende ved havnefronten og skøn udsigt ud på Rhinen hvor der er livlig trafik.
Vi kan anbefale alle som ønsker at nyde god og veltillavet mad, at besøge denne restaurant.

• Stemning
Tak, Steen B
Anmeldt 28. juli 2014

Du får lækker mad og god servering. Priserne er aldeles rimelige. Der er rigeligt på tallerkenerne.Vi fik også lidt fis og gas fra servitricerne.

• Stemning
Tak, Lars S
Anmeldt 4. juli 2014

Rigtig god, hyggelig og hjælpsom betjening. Hjælp til valg af rigtig god lokal hvidvin. Fremragende snitsler og tilbehør.
Stedet var også rigtig godt besøgt, men det klarede personalet også.

Tak, Mette Q

Rejsende, der kiggede på Restaurant Cafe Rosenberger, kiggede også på

Ruedesheim am Rhein, Hesse
Ruedesheim am Rhein, Hesse

Har du været i Restaurant Cafe Rosenberger? Fortæl om dine oplevelser!