Google
75 anmeldelser
fra 46,24 $
fra 424,99 $
Anmeldt d. 30. december 2019

Absolut en god ide at tage i Main Tower hvis man er i Frankfurt. Udsigt over hele byen med kort over de forskellige bygninger.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, peterbC1972HM
Anmeldt d. 3. september 2019 fra mobile enheder

Fed udsigt, men det var så det.

Komisk nok var det en ret flad oplevelse - der var ingen WOW effekt og tænker ikke at jeg skal der op igen.

Prisen var 7€ (hvad man kan forvente for en “turistattraktion” af denne art) og det var da også sjovt at prøve, og som bonus kører du altså 200 m op i luften på 5 sekunder i elevatoren.

Prøv det - ta et par billeder og smut så ned igen.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Natashanlf
Anmeldt d. 30. april 2019 fra mobile enheder

Fra Main Tower er der en fantastisk udsigt over Frankfurt og det omgivende landskab. Der kan være lang kø, men udsigten er ventetiden værd. Men vælg en dag med godt, klart vejr og ikke for meget vind.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, AnneliseL658
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Man kan være heldig at vente tiden er under 1 time
For at komme op til toppen
Når man så er på toppen har man den perfekt udsigt over Frankfurt by og da jeg var der var der plads nok til at komme rundt
Eftersom man er meget høj oppe kan det være kold der oppe

Dato for oplevelse: september 2018
Tak, Lars H
Anmeldt d. 6. august 2018

Klart et besøg værd for at få et fantastisk overblik over Frankfurt. Elevator til platform eller næsten 1100 trin til udsigten

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, Preben B