“Vi kommer gerne igen!”

Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Neustadt
Anmeldt 5. august 2017 fra mobile enheder

Det er anden gang jeg anmelder Porto. Sidste gang var jeg her med min kone og denne gang med 10 kollegaer. Vi spiste på denne velbesøgte portugisiske restaurant en onsdag aften. Og selvom vi ikke havde bestilt bord, så fandt den venlige betjening hurtigt et langt bord til os. Som forret fik vi fire tallerkener udmærkede tapas og som hovedret "Dreierlei gegrillter Fisch". Udmærket uden at være prangende. Tilbehøret til fisken dog lidt kedeligt anrettede grøntsager og salatblade. Men vi kommer gerne igen.

Tak, Vestpucci

Anmeldt 23. august 2016

Vi spiste et dejligt måltid på Porto denne weekend. Stedet emmer af god stemning og maden er god. Vi sad udenfor og selvom det var tæt på vejen og der var mange mennesker, var det hyggeligt.

Tak, SteffenHaderslev
Anmeldt 4. april 2016 fra mobile enheder

fine, tynde ben i de lækre grillede sardiner, det serveres med en grøn salat, et par tomatbåde, en kvart citron. Velsmagende og mættende, for det tager lang tid at spise sardiner, hvis man skal undgå alle de papirstynde, gennemsigtige ben.

To kedelige hvide kartofler, med en hård sej skorpe, trak ned på det gode indtryk, men dem kan man jo heldigvis springe over!

Hyggeligt spisested i det "portugisiske kvarter", hvor restauranter, cafeer af portugisisk tilsnit ligger dør om dør.

Tak, Lea R
Anmeldt 2. januar 2015

Min kæreste og jeg havde bestilt pladser på restauranten til nytår. Pladser, ikke bord, for her sad man sammen med de andre gæster under nytårsmiddagen. Den var femretters og selvom det hele ikke lige faldt i min smag, var det stadig lækker mad. Og i forhold til, at der oveni var velkomstdrink, sekt og en flakse vin til to personer, var prisen meget fordelagtig. Selve restauranten var hyggelig og meget autentisk indrettet, selvom julepynten måske var lidt malplaceret. Restauranten lå rigtig godt til at se fyrværkeriet - kun et stenkast fra Landungsbrücke, som er et af de bedste steder at se fyrværkeriet fra.

Tak, Lise B
Anmeldt 13. februar 2014

Vi spiste her en mandag aften og var så heldige at få et bord. Så det er en god ide at bestille et bord i forvejen. Betjeningen er venlig og hurtig. God stemning og god akkustik i lokalet. Vi valgte to forskellige fiskeretter og en hvidvin. Der gik ikke lang tid og vi fik serveret utrolig velsmagende, perfekt tilberedt mad. Næste gang vi er i Hamborg, spiser vi her igen.

Tak, Vestpucci

Rejsende, der kiggede på Restaurante Porto, kiggede også på

Hamborg, Tyskland

Har du været i Restaurante Porto? Fortæl om dine oplevelser!