“Virkelig god”

nr. 65 af 3.745 Restauranter i Hamborg
Kvarter: St. Georg
Kvarter: St. Georg
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Maden var virkelig god og lækker. Dejlig vin - den Zinfandel vi fik.
God og venlig service og rimelig pris.

Tak, Lone H

Anmeldt 16. november 2019 fra mobile enheder

Dejlig atmosfære og venligt personale.
Fik lækker Flammkuchen til deling som forret. Smagte lækkert. Til hovedret fik vi Schwarzfederhuhn og Wienerschnitzel. Hønen smagte dejligt men wienerschnitzel var utrolig tør. De får dog 4 i vurdering da atmosfære, personalet og resten af maden smagte godt.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, Monaoe
Anmeldt 2. september 2019

Midt på Lange Reihe i det skønne kvarter Sankt George ligge denne rigtig lækre restaurant med god mad og fin betjening. Vi var der en varm dag sidst i august hvor der var mulighed for at sidde udenfor. Super dejlig mad og rigtig god og effektiv betjening. Vi fik lækre snegle, ravioli og en rigtig god wienerschnitzel. Dertil en skøn rosé fra AIX en Provence

Dato for besøg: august 2019
Tak, hansihab
Anmeldt 14. december 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med god mad og drikke og venlig betjening. God idé at reservere bord. Fik ved ankomst at vide at vi havde bordet i to timer, var dog ikke noget problem at vi blev længere da vi startede kl halv otte. Lidt højt støjniveau.

Dato for besøg: december 2018
Tak, 807ullah
Anmeldt 27. marts 2018 fra mobile enheder

De bedste anmeldelser holder stik! Superlækker t sted, topklasse hele vejen igennem. Kvalitetstegn, at langt de fleste kunder er lokale. Virkelig god kvalitet for pengene. Hyggeligt, opmærksom betjening. Prøv den legendariske wienerschnitzel, og ellers er der andre lækre og moderne ting på menuen. Og lækre drinks som appetizers

Dato for besøg: marts 2018
Tak, nicolaiz2017

Rejsende, der kiggede på Neumann's Bistro & Weinbar, kiggede også på

Har du været i Neumann's Bistro & Weinbar? Fortæl om dine oplevelser!