“Dejlig italiensk køkken til billige penge”
Anmeldelse af TEOLINO

TEOLINO
nr. 26 af 4.174 Restauranter i Hamborg
Anmeldt 18. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi endte på Teolino ved et tilfælde. Et hyggeligt sted med super betjening og god italiensk mad. Billigt. I det hele taget et fedt kvarter.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Mette L

Anmeldt 1. maj 2017 fra mobile enheder

Top Kvalitetsmad i hyggelige omgivelser, til en rigtig god pris. Rigtig godt personale og betjening.

Dato for besøg: april 2017
Tak, thomasbrandsborg
Anmeldt 18. februar 2017

Meget hyggelig og god atomsfære i en lille hyggelig restaurant.
Tjener valgt selv gode vine til vores mad og passede perfekt til.
OBS de tager ikke kreditkort.

Tak, 22mikaelj
Anmeldt 14. februar 2017 fra mobile enheder

Havde set de gode anmeldelser her på tripadviser og kun kun bekræfte at det var en super oplevelse fra vi trådte ind af døren til vi gik...

1  Tak, Christian_rise
Anmeldt 12. februar 2017

Vi havde bestilt bord til kl. 20, og der var rimelig fuldt da vi ankom til restauranten. Tjeneren tog rigtig godt imod os. Vi blev fulgt til bords og tjeneren anbefalede deres antipasti som var VIRKELIG god! Efterfølgende bestilte vi deres specialiteter - Dorado fisk og Lammeragout, som også var helt fantastisk. Vi sluttede af med en hjemmelavet Tiramisu til deling. Maden var fantastisk og betjeningen lige så god. Den eneste grund til at vi ikke har givet topkarakter, er at lokalet ikke kunne matche maden og service.

Men vi vil til enhver tid anbefale stedet!

1  Tak, NMCNielsen

Rejsende, der kiggede på TEOLINO, kiggede også på

Har du været i TEOLINO? Fortæl om dine oplevelser!