“Sådan kan en Michelinrestaurant også være”
Anmeldelse af Jacobs Restaurant

Jacobs Restaurant
nr. 16 af 4.192 Restauranter i Hamborg
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 11. november 2018

Helt fantastisk oplevelse. Vi tog den seksretters menu. (vi kunne ikke undvære nogle af retterne) og dertil hørende vinmenu. Det var en stor oplevelse, hver eneste ret unik og velsmagende og den tilhørende vin utrolig velvalgt, serveret med stor kyndighed af vintjener/ sommelier Florian, som var venligt/vidende til stede under hele måltidet. En afslappet service fra alle gjorde det til en meget speciel oplevelse, så ulig andre Michelin-bestjernede restauranter.

Dato for besøg: november 2018
Tak, HelleGrenaa

Anmeldt 27. august 2017

Vi indtog restaurantens 5-retters menu, og valgte Gran Cru vinmenuen. Det viste sig at være et godt valg. Udover at maden er særdeles velsmagende, og så er den utrolig smukt anrettet. Der var absolut intet at sætte fingrene på. Ligeledes den tilkøbte vinmenu, som blev serveret af en meget venlig og meget vidende sommelier. Der var intet der blev oversolgt, der var ingen 'stiff upper lip' - det var servering i øjenhøjde, i en helt og aldeles afslappende atmosfære. De 2 stjerne i Guide Michelin fornægter sig ikke - og de er i den grad velfortjente. Thomas Martin og hele hans team gjorde en virkelig godt stykke arbejde. Det var klasse!

Dato for besøg: august 2017
1  Tak, Moos1955
Anmeldt 25. maj 2017

Vi nød restauranten 5 retters menu. Ishavslaks med sennepskorn, ramsløgssuppe, tortellini, oksefilet og dessert med ananas og kokos og en særdeles velafpasset vinmenu. Maden var ekstrem god, det samme var servicen i restauranten. Prøv det oplev det!

Dato for besøg: maj 2017
1  Tak, Kurt H
Anmeldt 16. oktober 2016 fra mobile enheder

Det var så lækkert og fuldkommen perfekt...
Servicen var imødekommende, smilende og sørgede for alt..

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, Linette G
Anmeldt 8. august 2016 fra mobile enheder

Fantastisk mad, veltillavet uden at være for avanceret, dejlig afslappet atmosfære, super professionel betjening. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Jesper Bo T

Rejsende, der kiggede på Jacobs Restaurant, kiggede også på

Har du været i Jacobs Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!