“Forfriskende og god øl”

Velegnet til: Store grupper, Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Hamburg-Altstadt
Anmeldt 7. april 2018 fra mobile enheder

Vi var her kun som en pause i shopping og trængte til et godt glas øl. Det fik vi! Virkelig virkelig god øl. Fik en messing/helle.
Bonus: Toiletforholdene er virkelig gode og pæne.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Roj1000

Anmeldt 12. december 2017 fra mobile enheder

Vi spiste en god schnitzel med brasede kartofler og fik noget rigtig godt øl hertil. Fin betjening. Rigtig fin beliggenhed lige ved kanalen.

Dato for besøg: december 2017
Tak, hanneogleo
Anmeldt 10. december 2017

Vi var der et par gange på grund af deres hjemmebryggede Messing (pilsner).
Vi købte også et par 5 ltr dåsen med hjem til Danmark
Det ligger nede i det dyre shoppingkvarter ved Neuer Wall, og jeg vil tro de har plads til 150 mennesker, og de pladser blev altså fyldt op når man nærmede sig spisetid.
Vi spiste ikke her men de serverer helt traditionelt tysk mad.
Tjenerne er opmærksomme selvom de har travlt og sørger for då får kander eller hvad du end bestiller.
Vi drak Messing, deres pilsner type som ganske enkelt smagte fremragende, hvilket også var grunden til vi kom igen.
Der er borde til op til 20-30 mennesker her, man kan stå i baren eller ligeledes sidde ved høje barborde.
Jeg tror jeg vil anbefale man bestiller bord hvis man skal spise her.

Dato for besøg: december 2017
1  Tak, steenv_13
Anmeldt 26. november 2017 fra mobile enheder

Stedet var propfyldt, men der var lige et bord til to. Hurtig og høflig betjening. Menukortet indeholder mange tyske retter som sveinhaxe, wienersnitzel mm. Godt udvalg af eget øl. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Jørgen B
Anmeldt 20. oktober 2017 fra mobile enheder

For tre år siden var vi til frokost her. Vi kunne lide stemningen med maden var ikke imponerende. Som det fremgår her på Tripadvisor oplever flere at maden er skuffende, så vi tænkte at de nok snart opper sig og får en kok ansat som sætter en ære i at lave god mad. Det har de endnu IKKE fået. Vores øl var gode men vores schnitzel var ualmindelig kedelig og slet ikke pengene værd.
Kom for de gode øl, men spise inden I kommer.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Heidi J

Rejsende, der kiggede på Brauhaus Joh. Albrecht, kiggede også på

Hamborg, Tyskland

Har du været i Brauhaus Joh. Albrecht? Fortæl om dine oplevelser!