“Skønt kød”

Theo's
nr. 12 af 4.074 Restauranter i Hamborg
Køkkener: Amerikansk, Steakhouse, Grill
Anmeldt for 2. april 2018

Her serveres af fantastisk velhængt kød, og af flere forskellige typer, du får din bøf som du drømmer om.

Tak, SteenC4

Anmeldt for 9. september 2017

Et dejlig restaurant i et lækkert hotel. En af de bedste steder for en god bøf. Før bøffen kom der en Hummer supper, som bestemt også var af høj kvalitet.

Tak, Peder A
Anmeldt for 6. september 2017

En rigtig hyggeaften midt i Hamborg og i gåafstand på SAS Radisson hotel.
Vi fik anvist bord og vores tjener gav sit navn og visitkort med bemærkning om at han gerne var behjælpelig med "alt" - vi sku' bare sige til.
vi fik fantastisk forplejning, helt fortrinelige bøffer tilberedt helt perfekt og service i øvrigt langt ud over det forventelige.

Tak, Kusk J
Anmeldt for 23. april 2017 fra mobile enheder

Vi var en flok venner på Theo's til aftensmad hvor vi alle fik porterhouse t-bone steaks. Wow !! hvor var det godt og veltilberedt på grillen. Alle stegt til perfektion. Bedste kød jeg har fået meget længe. Tilbehøret var også lækkert tilberedt og smagte super. Virkelig lækker luftig hjemmerørt bearnaise med masser af estragon.
Super lækre cocktails til start og slut.
Service var på og havde styr på tingene.
Godt besøgt så Bedst at bestille bord.
Lækkert sted .....

1  Tak, ThomasJorgensen
Anmeldt for 18. april 2017

Vi boede på Grand Elysee og der ligger Theo´s restaurant. Vi havde hørt at det var en god restaurant med fantastiske bøffer. Vi blev heller ikke skuffet. Vi blev godt modtaget og fik et fint bord. Den kvindelige tjener var kompetent og i forhold til vores ønsker vejledte hun os til at vælge det rigtige. Vi bestilte en 350 g Black Angus ribeye og en 400 g irsk ribeye. Black Angus bøffen er det mæreste stykke kød vi nogensinde har fået. Den irske ribeye var knapt så mør, men stadig mør, men smagen var til gengæld mere intens. Bøfferne var stegt perfekt efter vores ønske. Bøfferne var skåret ud i da 5-6 stykker, så vi kunne smage dem begge. Dertil fik vi tre slags tilbehør og to forskellige saucer. En god amerikansk rødvin og mineralvand. Vi blev meget mætte. To 300 g bøffer have været rigeligt.
Prisen var 170 Euro. Det er en dyr restaurant, men kvaliteten taget i betragtning, var det en helt rimelig pris. Kan varmt anbefale denne restaurant.

Tak, Kenneth K

Rejsende, der kiggede på Theo's, kiggede også på

Har du været i Theo's? Fortæl om dine oplevelser!