“Vesterbro stemning med autentisk god pizza”
Anmeldelse af Pizza Bande

Pizza Bande
nr. 17 af 3.964 Restauranter i Hamborg
Anmeldt for 25. november 2017 fra mobile enheder

Døm ikke stedet ude fra. Gå ind selvom det ligner en slumstormet nedbrydningsværdig bolig. Pizza i særklasse.

Tak, Lars M

Anmeldt for 28. oktober 2017 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted, hvor man mærker hjertet af St. Pauli. Kan klart anbefales størrelse af lokale dog begrænset

Tak, Søren F
Anmeldt for 18. august 2017 fra mobile enheder

Meget funky sted med en super hyggelig og uhøjtidelig atmosfære
Super lækre pizzaer man kan kombinere som man har lyst til.
Super service også selvom der er mange kunder - klart et besøg værd

Tak, Pernille P
Anmeldt for 15. august 2017

Byg din egen pizza eller bestil en af husets særlige pizzaer med ingredienser man ikke lige ser på andre pizzasteder fx banan, pak choi, brie, tranebær, frisk koriander. Vi valgte ganske simpelt pizza med pepperoni (pølsen ikke peberen, som tjeneren fik reddet os fra ved lige at spørge ind til vores ordre). Vi ventede lidt længe, men stemningen i gården var hyggelig så vi fordrev tiden ved at snakke og nyde stemningen et i miljø, hvor der er plads til alle bortset fra facister. Pizzaen var enormt lækker, så næste gang prøver vi noget lidt vildere

Tak, Maiken N
Anmeldt for 8. august 2017 fra mobile enheder

Et skævt og anderledes pizza sted med plads til alle. Der ligger pizza mel over alt, indretningen er bestående af forskellige gamle møbler der er tilfældig placeret i lokalet. Ved første øjekast syner steder ikke af meget, men dette skal man ikke tage fejl af. Pizzaerne er super gode og stedet samt medarbejderne er top klasse. På trods af en virkelig travl aften var der stadig tid og overskud til at en lille dreng fik lov til at lave sin egen pizza. Ventetiden kan være lang, men stedet er helt sikkert et besøg værd.

Tak, Sabrina H

Rejsende, der kiggede på Pizza Bande, kiggede også på

Har du været i Pizza Bande? Fortæl om dine oplevelser!