“Antifacistisk pizza i sidegaderne til Reeperbahn”
Anmeldelse af Pizza Bande

Pizza Bande
nr. 19 af 4.153 Restauranter i Hamborg
Anmeldt 15. august 2017

Byg din egen pizza eller bestil en af husets særlige pizzaer med ingredienser man ikke lige ser på andre pizzasteder fx banan, pak choi, brie, tranebær, frisk koriander. Vi valgte ganske simpelt pizza med pepperoni (pølsen ikke peberen, som tjeneren fik reddet os fra ved lige at spørge ind til vores ordre). Vi ventede lidt længe, men stemningen i gården var hyggelig så vi fordrev tiden ved at snakke og nyde stemningen et i miljø, hvor der er plads til alle bortset fra facister. Pizzaen var enormt lækker, så næste gang prøver vi noget lidt vildere

Tak, Maiken N

Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

Et skævt og anderledes pizza sted med plads til alle. Der ligger pizza mel over alt, indretningen er bestående af forskellige gamle møbler der er tilfældig placeret i lokalet. Ved første øjekast syner steder ikke af meget, men dette skal man ikke tage fejl af. Pizzaerne er super gode og stedet samt medarbejderne er top klasse. På trods af en virkelig travl aften var der stadig tid og overskud til at en lille dreng fik lov til at lave sin egen pizza. Ventetiden kan være lang, men stedet er helt sikkert et besøg værd.

Tak, Sabrina H
Anmeldt 27. februar 2017 fra mobile enheder

Kom en lørdag aften. Huset var fuldt, men vi fik hurtigt et bord. Stedet er meget lille og besøgt af lokale. Ventede 40 minutter på to pizza, og de var værd at vente på. Super lækker pizza, hvor man selv bestemmer fyldet. Rigtig god value-for-money. Man sidder meget tæt.

Tak, jacobl313
Anmeldt 21. september 2016 fra mobile enheder

Vi smuttede forbi Pizza Bande på anbefaling fra app'en, og det er rigtigt, at det ikke ser imponerende ud udefra, men indenfor er hyggen og stemningen der. Prisen er helt fair og pizzaerne er virkeligt gode

Tak, Ruive05
Anmeldt 15. august 2016 fra mobile enheder

Hyggelig intimt sted, hvor der med åbent køkken gives en god atmosfære i restauranten. Lækkert koncept, hvor man selv vælger det fyld man vil have på.

Tak, Charlotte M

Rejsende, der kiggede på Pizza Bande, kiggede også på

Har du været i Pizza Bande? Fortæl om dine oplevelser!