“Igen super super”

Velegnet til: Barhygge, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Kvarter: St. Pauli
Anmeldt 27. april 2018 fra mobile enheder

Super mad. Super betjening.
2. Gang jeg er her, og det er SÅ godt.
Billigt i forhold til prisen
Henrik

Dato for besøg: april 2018
Tak, 355henriks

Anmeldt 22. december 2017

Hver gang vi har besøgt Nil har menuen været på top niveau. Her forstår kokken virkelig at anrette delikate og meget smagfulde serveringer. Vinudvalget er godt, især kan jeg anbefale nogle af kortets tyske vine - ikke mindst fra Baden. Betjeningen er venlig og professionel.

Dato for besøg: december 2017
Tak, Kaj C
Anmeldt 30. november 2017 fra mobile enheder

Vi er kommet på Nil regelmæssigt de seneste seks år.
Konceptet har ikke ændret sig meget - heldigvis.
God med og vin serveret venligt og professionelt - næsten altid i en fyldt restaurant med god stemning.
Således også denne gang, som bestemt ikke er den sidste.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Flemming P
Anmeldt 4. juni 2017 fra mobile enheder

Nil er stilsikker. Fransk inspireret mad, men med et moderne tysk/lokalt tilsnit. Og det er rigtig godt - der er traditionelle frankofile brasserie nok. Nil skiller sig ud - tydeligt at der er tale om et dygtigt køkken. Deres 4-retters menu skifter hver måned, og juni menuen havde kaninsylte og asparges som lækker forret, gnocchi med salvie, tomat og løg som mellemret (og klart menuens bedste indslag) og perlehøne med potentat og små vilde svampe som hovedret. Vi snuppede de tyske oste istedet for den traditionelle chokoladekage. Og tyskerne kan altså også det med oste! En rigtig god tysk blauburgunder (pinot noir) til - bedre end mange halvkedelige franske. Og bestemt en venlig betjening - men tydeligvis ikke faglært. En herlig aften

Dato for besøg: juni 2017
Tak, 792bentf
Anmeldt 7. maj 2017 fra mobile enheder

God og smagfuld mad, høflig betjening og ok priser. Hyggelig restaurant, fransk køkken med tydelig præg af at vi er i Tyskland.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Michael S

Rejsende, der kiggede på Nil, kiggede også på

Har du været i Nil? Fortæl om dine oplevelser!