“Fantastisk sted, en oplevelse”
Anmeldelse af Ristorante Buon Giorno

Ristorante Buon Giorno
nr. 12 af 3.751 Restauranter i Hamborg
Køkkener: Italiensk
Kvarter: Neustadt
Kvarter: Neustadt

Fantastisk mad, dejlig Italiensk stemning. Skønt personale. Skal opleves!! Parkerings muligheder lige omkring hjørnet

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, s_moneh2020

Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant. Sød betjening. Rigtig fin mad, ganske billigt. Bordet lidt urent.
Fint med børn, meget uformelt.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, sverreh2020
Anmeldt 4. januar 2020 fra mobile enheder

Fik en dejlig 3 retters menu med tilhørende vine.
Garpaccio med dejligt brød. Hovedret kalvemørbrad.
Dessert var oste. Super lækkert og en rigtig god betjening

Dato for besøg: december 2019
Tak, Poul Erik J
Anmeldt 22. december 2019 fra mobile enheder

2 voksne og to børn (11 og 14 år) gik på denne restaurant. Ligger i en hyggelig indrettet kælder, som giver en hyggelig stemning. Vi har heldige med at få et ledigt bord lørdag aften. Flere blev efterfølgende afvist.
Venlig og sjov betjening. Henvendte sig godt til børnene og lavede sjov med dem.
Tre af os fik pizza. De bedste pizzaer som vi har smagt uden for Italien. De har så store at ingen af os kunne spise helt op. Yngste fik carbonara, som også var fantastisk og spaghettien var "al dente".
Alt i alt en rigtig god oplevelse og priserne er ganske fornuftige, især kvaliteten taget i betragtning. Da vi betalte fik vi italienske julekager med hjem.
Kan klart anbefales og bør næsten prøves. Overvej evt. at reserver bord.

Dato for besøg: december 2019
Tak, TElkjaer
Anmeldt 1. december 2019

Vi var 11 venner der besøgte stedet, og vi havde alle en god oplevelse. Selve maden er okay og hvad du forventer, bort set fra pizzaen der var SÅ GOD. Selve personalet er super søde og drillende. De snakker med en og er fantastiske værter. En sjov oplevelse var det!

Dato for besøg: november 2019
Tak, H9158DQemmas

Rejsende, der kiggede på Ristorante Buon Giorno, kiggede også på

Hamborg, Tyskland

Har du været i Ristorante Buon Giorno? Fortæl om dine oplevelser!