“Service, mad og vin i top”

Fischereihafen-Restaurant
nr. 1 af 64 Dessert i Hamborg
Velegnet til: Forretningsmøder, Lokalt køkken, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Altonaer Fischmarkt
Anmeldt 4. august 2018

God service fra start til slut.
Spændende menukort. Vi valgte østers og deres fisketsllerken (forret). Det var alt nok på en meget varm augustdag. Vi blev anbefalet en tysk Sauvignon blanc, og den passer perfekt fil maden, frisk, fyldig og kølig.
Restauranten får vores bedste anbefalinger HUSK AT BESTILLE BORD

Dato for besøg: august 2018
Tak, gerdamikkel

Anmeldt 27. juli 2017

Dette gamle sted ligger lidt afsides på havnen--- ude ved krydstogts terminalen .... men det skal du ikke lade dig snyde af ... Dette sted har alder og kvaliteter helt på plads ... fra du ankommer og bliver sat --- gennem et lille ophold i baren ... hvis ikke du booker ... som man burde....der er run på ... men Baren ... med fotos af ALLE ... Sean Connery ... Muhammed Ali ...af verdens kendiser har været her gennem de sidst mange mange år---- Baren er også Champange bar med østers etc ....og hyggelig.

Herfra kommer du ud på en balkon med et blik på havn oget leben i skibsfart-- der ikke slås af NYC skyline ...Tjenere er i fine outfits og smil på læben og får dig til at føle dig hjemme og menukort samt vinkort er så indbydende at du skal tage dig god tid for ikke at snyde dig selv for en oplevelse .... ... .det skal prøves .... kom af sted ... vi nød det for 5 gang og blev igen overrasket ... positivt ....og mht. pris er dette sted SUPER value for money ... dvs du får kvalitet for dine penge ...

Dato for besøg: juli 2017
Tak, Kenn J
Anmeldt 29. maj 2017

Sørg for at bestille bord. Det er byens bedste fiskerestaurant og det hele spiller. Vi kom en lørdag eftermiddag i solskin og ønskede bord på terrassen. Det blev til en god vinduesplads. Det er et flot sted, og mit andet besøg. Fik en hvid fisk der var helt i topklasse. Det var vores egen skyld det var lidt hektisk, men sikken en god madoplevelse og service.

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Milkman57
Anmeldt 15. november 2016

God mad til rimelig priser med en central beliggenhed.
Vi kommer der ofte når vi er i Hamborg.
Hamborg er en fantastisk by med mange muligheder.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Erik N
Anmeldt 25. september 2016

6 personer med meget forskellige ønsker til maden - en fik torsk, to fik pighvar, en fik tunsteak og en fik sushi. Vel tilrettelavet og meget velsmagende. Forretterne var også meget gode - fra røget ål og tatar lavet på sild med sursød creme til hummersuppe - meget forskellige men en Riesling "Geheimrat J" fra Rheigau bandt alle retter sammen - godt forslag fra vintjeneren. Desserterne var også forskellige og dertil en Risesling auslese Vollrads - fremragende forslag. God stemning og meget kompetent personale. Vi kunne først få bord kl. 21, men fik en rigtig god oplevelse! Prisen er fair - ca. 760 kr. pr. person - inkl. kaffe og armagnac...

Dato for besøg: september 2016
Tak, Kim_Naestved

Rejsende, der kiggede på Fischereihafen-Restaurant, kiggede også på

Har du været i Fischereihafen-Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!