“Stilfuldt uden at være for fint.”
Anmeldelse af Apples Restaurant & Bar

Apples Restaurant & Bar
nr. 49 af 4.128 Restauranter i Hamborg
Velegnet til: Lokalt køkken, Særlige lejligheder, Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Frokost, Reservationer
Kvarter: Hamburg-Altstadt
Anmeldt 29. marts 2018 fra mobile enheder

Tæt beliggende på strøget og 2. Sal på hotel Hyatt findes Apple restaurant, hvor køkken, gæster og tjener flyder sammen, uden at være for meget. Det er en god ide at reservere bord inden. Venlig betjening og god mad til amatør-madentusiaster, og til rimelige priser i forhold til DK.

Tak, Jonas S

Anmeldt 9. juni 2017 fra mobile enheder

Det var et fantastisk måltid. Specielt kødet som blev serveret til vores hovedret var nok det lækreste stykke kød som jeg længe har fået. Betjeningen var i top og tanken med at man kan se personalet i køkkenet er virkelig god når man se se de har styr på det hele.

Tak, Simon K
Anmeldt 4. juni 2017 fra mobile enheder

Vi blev vel modtaget og fik valget, da det var fantastisk vejr, at sidde udenfor. Det valgte vi. Restauranten er både indenfor og udenfor meget flot og velindrettet. Hvis vi havde siddet indenfor kunne vi se det velfungerende åbne køkken.... Vi havde bestilt en 5 retters menu med tilhørende vinmenu. Maden var topklasse, ja næsten urealistisk god i flere tilfælde. Vi fik meget fisk og asparges, men det passede godt til os. Vinene vi fik var velvalgte og betjeningen var helt i fin. Der var lidt misforståelser, som ikke betød noget for oplevelsen. Det var ungt serveringspersonale som gjorde det virkeligt godt. Ingen tvivl om, at det er en rar arbejdsplads, hvor personalet yder en god oplevelse til kunderne fordi der er plads til det. Vi oplevede det unge personale som dedikerede og helt fantastisk. Vi kommer helt sikkert igen - fantastisk 1

Tak, Enjoy2004
Anmeldt 18. april 2017

Det var anden gang vi spiste på Apples restaurant. Restauranten ligger på det 5 stjernede hotel Park Hyatt i midten af Hamburg. Vores første gang var også en femstjernes oplevelse. Denne gang kunne oplevelsen ikke helt leve op til første gang. Vi blev modtaget af en lidt arrogant herre, som så lidt sur ud. Vi blev anvist et fint bord og fik vores menukort. På deres webside have vi set at de have en fem/syv retters menu, men den fremgik ikke af menukortet. Først da vi spurgte om de havde denne menu fik vi et menukort med denne menu. Det burde den sure tjener selvfølgelig have gjort allerede da han gav os menukortet. Vi bestilte deres 5 retters menu og dertil en vinmenu. Vinmenuen kan klart anbefales. Vi fik tre hvidvine, en rødvin og en desertvin. Desertvinen var dog ikke sød nok i forhold til deserten. Kvaliteten af maden var fin, dog var den ene fiskeret, hvor der blev serveret guldmakrel, en grum oplevelse. Makrellen var for hårdt stegt og med misotilbehør var det en virkelig dårlig oplevelse. Rsten af menuen var god kvalitet.
Vi fik heldigvis en anden tjener og hun var dygtig og korrekt/høflig i sin optræden.

Pris for menuen var 59 Euro pr. person for en fem retters menu og 26 Euro for vinmenuen pr. person. En rimelig pris for menuen og Vinmenuen var valuta for pengene.

Giver 4 stjerner denne gang. Det trækker ned, at vi måtte spørge efter den femretters menu, at guldmakrellen var overstegt og at desertvinen var et fejlskud i forhold til sødme. Resten var helt fint.

Tak, Kenneth K
Anmeldt 26. august 2016 fra mobile enheder

Vi var der 24/12-15 til juleaftens buffet. Meget lækkert mad, kæmpe udvalg og flot og lækkert udført, og helt i top betjening -både tjenere og i buffeten. Vi var ca 100 gæster ialt og der var 10 tjenere - så der blev virkelig kredset om os. Rigtig god oplevelse.

Tak, Helene D

Rejsende, der kiggede på Apples Restaurant & Bar, kiggede også på

Har du været i Apples Restaurant & Bar? Fortæl om dine oplevelser!