Anmeldt d. 24. september 2017 fra mobile enheder

Vi har været her både i forbindelse med julemarked i december 2015 og så igen her til sommer 2017.

Begge gange har hotellet lever fuld op til forventning og personale, morgenmad og værelset har været rigtig fint!

Det er placeret 10-15 min gang fra rauthaus og dermed i kanten af byen men rigtig nemt at komme rundt.

Wifi fungere godt på hotellet!

Du får meget værdi for pengene og der er mulighed for parkering i kælderen.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, christinan28
Anmeldt d. 13. april 2017

Boede der et par dage optil påske. Gode rene dog lidt små værelse, men indrettet på vanlig effektiv ibis stil. Meget lidt støj trods placering ud til Amsinckstr. Fine parkeringsforhold og ok morgenbuffet. Kommer gerne igen. OBS der ligger både et IBIS og et IBIS Budget hotel på samme adresse.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, Kim J
Anmeldt d. 19. februar 2017

Vores foretrukne hotel i Hamburg. Central beliggenhed i nærheden af shoppinggader og den gamle havn. Dejligt og roligt værelse. Livligt reception- og barområdet og rigtig god service. Value for money :-).

• Overnattede: februar 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Accorhotels.com
Tak, Jens H
Anmeldt d. 9. januar 2017

Meget centralt beliggende og det tog ikke mere end 10 min så var man lige midt i gågaden og rigtigt nemt at komme til, samt fine parkering muligheder.
Morgenmad er god, men der mangler bacon.
Personale meget venlige og hotellet var pænt rent og værelset er godt til den pris og rent.

• Overnattede: februar 2016, rejste som par
Tak, Jane I
Anmeldt d. 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Rent, pænt og ganske nydeligt hotel!... værelserne er spartansk indrettet men det virker rigtig godt!.... morgen buffeten er ganske udemærket, der er hvad man har behov for, og ikke mere!...
syntes det er et rigtig fint hotel til prisen!....

Overnattede: oktober 2016
Tak, Kristian S