2 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com80 $
Expedia.com80 $
eDreams73 $
Priceline73 $
CheapTickets80 $
ZenHotels.com166 $
Anmeldt d. 30. juli 2020

Vi havde booket overnatning på deres søsterhotel (hotel pavoy) og da vi kom frem til hotellet var det åbenbart lukket ??? De havde skrevet i vinduet at vi skulle henvende os til deres andet hotel (novum style) Så vi gik over til novum style, som tog mega godt imod os og fandt os et værelse uden at vi skulle betale ekstra ovenikøbet fik vi også morgenmad med, selvom vi ikke havde betalt for ovre hos det andet. Hotellet er ikke til at klage over, men det ligger desværre i et skummelt kvarter og er uheldig placeret .. dog tæt på centrum så man hurtigt er ude at kvarteret !

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 1309thea
Anmeldt d. 21. oktober 2019

Pænt og rent hotel, meget standard. Værelset blev dog ret varmt om natten og det er en ret larmende gade udenfor, så det er ikke super at sove med vinduet åbent.

De mandlige receptionister kunne måske godt være en anelse mere smilende og imødekommende. Den sidste dag var det dog en utrolig sød og smilende kvindelig receptionist der hjalp os med check out.

Området var vi særdeles tilfredse med. Der var fyldt med lækre og spændende spisesteder overalt, en helt genial biograf, indkøbsmuligheder, venlige mennesker og så var det centralt beliggende.

Vi kunne sagtens finde på at komme tilbage. Det var ikke topkvalitet, men til prisen var det rigtig fint og vi nød virkelig vores ophold.

Man kan parkere nogle timer foran hotellet, hvis man er heldig at finde en ledig plads. (det er gratis fra 20:00-9:00). Ca halvanden km fra hotellet, kan man parkere i et parkeringshus og det er ret billigt.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Anettebiv
Anmeldt d. 30. september 2018 fra mobile enheder

Vi var 3 voksne, som havde booket 3 overnatninger. Personalet var alt andet end hjælpsomme i forhold til parkering etc, morgenmad ok, værelset lille men ok og området utrygt, men i gåafstand til centrum mv

Dato for ophold: september 2018
Tak, 81kirstenq
Anmeldt d. 10. juni 2018 fra mobile enheder

Ok hotel, der ligger fint ift banegården.
Der er forholdsvis meget larm fra gaden. Værelserne er rigtig fine, men det kunne være rart med air-con.
Personalet er fint, men det kunne være rart hvis de var bedre til engelsk

Dato for ophold: juni 2018
Tak, U5909DGbrianj
Anmeldt d. 24. maj 2018

Hotellet er rent og pænt og helt ok som et sted du sover når du ikke lige tjekker byen af. De har morgenmads buffet du betaler ekstra for prisen er rimelig. Der er en bemandet bar og de har gode fadøl eller drinks efter en lang dag ude i byen. Parkering er ikke eksisterende selv om de skriver noget i den retning de har 12 pladser men mere end 130 værelser, så tjek ud hvor nærmeste P-hus findes. P-hus Hauptbahnhof ligger i gå afstand og er ikke dyrt.

Dato for ophold: maj 2018
Tak, MHolmer