Google
fra 18,02 $
fra 241,91 $
fra 50,44 $
Anmeldt d. 26. januar 2020

Synes at det var fantastisk at se og vildt de kunne bygge noget så storslående dengang. Utroligt at tænke på hvor mange liter vand man går under. Vi havde vores hund med uden problemer

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, Christine B
Anmeldt d. 10. januar 2020

Turen starter med en tur i elevatoren ned og så er der en gåtur under Elben i en smuk tunnel, derefter kører man op på den anden side, der er stadig kørebanerne frem til elevatorerne, ellers går turen retur igen. :-)

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, JensW328
Anmeldt d. 23. december 2019 fra mobile enheder

Tag ned i undergrunden og se dette fine byggeri fra 1907. Det kostede dengang 10 mio. D-Mark at opføre. Tunnellen bliver fortsat flittigt brugt af de lokale.

Tak, 463mortenn
Anmeldt d. 16. december 2019

Flot at se den gamle tunnel, utroligt hvad man kunne lav for 100 år siden, og at den bliver brugt den dag i dag

Tak, JesVNielsen
Anmeldt d. 14. december 2019 fra mobile enheder

Fint renoveret stykke historie - gå ikke glip af udsigtspunktet når du kommer op af tunnelen på den modsatte side.

Tak, 458birgittev