Åben i dag: 08.00 - 20.00

fra 3,70 $
fra 37,53 $
fra 38,62 $
Anmeldt d. 15. december 2019

Vi var her som par under julen 2019. Vi var både ude på rådhuspladsen, samt inde på rådhuset. Selve rådhuset er virkelig flot og et besøg værd.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Jesper B
Anmeldt d. 28. august 2019 fra mobile enheder

Byens rådhus er virkelig flot.. Men kan gå ind og komme ind i gårdhaven.. Der er osse mulighed for en guidet tur rundt i den historiske bygning.

Tak, 809elinev
Anmeldt d. 22. august 2019 fra mobile enheder

Meget fint uden på og endnu smukkere inden i. Kig indenfor det er gratis, gå en tur i gården. Der er en lille cafe.

Tak, Sue B
Anmeldt d. 11. august 2019

Man skal selvfølgelig se Hamborgs rådhus. Vi gik forbi og beundrede rådhuset udefra. Vi var ikke inde i selve rådhuset. Det er en imponerende bygning og flot bygning. Området omkring er også spændende med kanaler og rigtig mange restauranter ned til kanalen.

Tak, Peter S
Anmeldt d. 2. august 2019 fra mobile enheder

Dette bygningsværk er virkelig et besøg værd, fantastisk velholdt og smukt. Det fortjener virkelig denne beundring. Pladsen foran rådhuset er også hyggelig med fine små spisesteder.

Tak, portor60