Google
fra 23,97 $
fra 3,58 $
fra 368,64 $
Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt område til en gåtur og et cafe besøg eller til restaurant. Ikke.så meget at opleve her. Der noget historie og nogle maritime museer.

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, Lars T
Anmeldt d. 3. marts 2020 fra mobile enheder

Smukt at gå rundt og opleve. De røde pakhuse og vandet som løber gennem kanalerne i byen. Et besøg værd!

Dato for oplevelse: marts 2020
1  Tak, Maiken1060
Anmeldt d. 4. januar 2020

Under vores besøg i Hamburg til nytår, gik vi nytårsdag en lang tur gennem Speicherstadt. Fantastisk at se de store historiske bygninger langs kanalerne. Se tidevandet skifte. Og opleve det store arbejde der er gjort for at bevare denne vigtige del af byen, som fortæller så meget om fortiden. Virkelig en gå-tur værd!

Dato for oplevelse: januar 2020
3  Tak, Torben G
Anmeldt d. 14. december 2019 fra mobile enheder

Vi tog en havnerundfart med en af de små både der kunne sejle under broerne. Minder lidt om Venedig, men selvfølgelig uden dem italienske charme. Sjovt at se. Turen var også ude og runde containerhavnen. Meget interessant. Desværre på denne årstid kun tysk guide.

Dato for oplevelse: december 2019
1  Tak, camillal37
Anmeldt d. 3. december 2019 fra mobile enheder

Du kan tage en havnerundfart, som sejler ned igennem Speicherstadt smalle kanaler eller gå en tur der, og se Elbphilharmonie (orkesterhuset) ligeså fra vandsiden

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, GERT58