“Fremragende hotel”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Hotel Volksschule
Vurderet som nr. 9 ud af 319 hoteller i Hamborg
Anmeldt 13. oktober 2016

Lækre værelser, flot badeværelse god service. Morgenmaden er den bedste jeg har fået i Europa. Prisen var ok. Hotellet lå lige ved en ubahn station. Der var fri parkering i gården. Elevator til alle etager.

• Overnattede: September 2016, rejste med venner
Tak, hobi77
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Hotel Volksschule
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 27. september 2016

Værelser, morgenmad og betjening i receptionen er overordentligt tilfredsstillende. Der er siddepladser i form af stole og bænk på værelserne, og badeværelset fungerer virkelig godt med vandfaldsbruser og en anden lille håndbruser. Stor vask og rigeligt med steder til at stille eller hænge sine toiletsager. Man hører absolut intet til naboer eller ovenboer, og morgenmaden er simpelthen så lækker med et righoldigt udvalg. Desværre er der overflyvning af fly fra en nærliggende lufthavn, og det generer fra tidlig morgen, da man er nødt at åbne vinduerne i varmen pga. manglende aircondition på værelserne.
Beliggenheden er fremragende i.f.t. det centrale Hamborg, idet der er få minutter til en U-bahnstation med hyppige forbindelser til centrum.

• Overnattede: September 2016, rejste med venner
Tak, Anne B
Anmeldt 25. juni 2016 fra mobile enheder

Havde enkel overnatning på vej sydover. Lå langt fra motorvej A7. Hvilket jeg selv burde have checket.

Alt var som lovet. Virkeligt professionelt og dygtigt personale. Dejligt værelse af nyere dato. Stort lækkert badeværelse. Kommer gerne igen.

Overnattede: Juni 2016, rejste med familie
Tak, AnlaDk
Anmeldt 30. november 2015

Her er gratis parkering og nogle af de penge bruger man på undergrund, da vi er cirka 4 kilometer fra hovedbanegården. I området er der ikke ret meget at gå efter. Hotellet er en perle. En ombygget skole fra 1888. Det er så f.... smagfuldt lavet og alt fungerer bare. Morgenmaden er i topklasse og det bedste af alt er, at jeg ikke tror jeg før har oplevet personale som alle, uden undtagelse, virker som de elsker og ejer stedet selv. Det er modpolen til Fawlty Towers. Det er ikke svært at forstå det er en TA travellers choice. Det er simpelthen fremragende. Just go there

Værelsestip: Vær forberedt på kø til morgenbordet. Der er ligesom andre end dig der har fundet ud af det er et fe...
  • Overnattede: November 2015, rejste med venner
Tak, Steen V
Anmeldt 2. oktober 2015

Et rigtigt dejligt og vel indrettet hotel, der var god stemning lige fra man træder ind.
Personalet er venligt og hjælpsomme, der er en høj standard af rengøring og alt er fint.
Morgenmaden er fremragende dog er det umuligt at få blødkogt æg, de påstår at det er pga. salmonella.

Overnattede: Juli 2015
Tak, Rickiolsen
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Hamborg
Sternschanze
Prizeotel Hamburg-City
Nr. 13 af 319 i Hamborg
883 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Volksschule? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Volksschule

Adresse: Huebbesweg 7-11, 20537 Hamborg, Tyskland
Beliggenhed: Tyskland > Hamborg
Faciliteter:
Bar/lounge
Hotelstil:
Vurderet som nr. 9 ud af 319 hoteller i Hamborg
Prisområde: 691 kr.-2.050 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Hotel Volksschule 4*
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia og Hotels.com, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Volksschule. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?