Anmeldt d. 11. juni 2018

Jeg besøgte hotellet for en enkelt nat, vi fik et standard værelse uden morgenmad.
Meget futuristik design og virkelig gennemført.
Dog synes jeg prisen for hotellet var i den høje ende, men med gåafstand til reeperbahn og havnen er det vel forventeligt.
Der er rabat på parkering i parkeringshus ved overnatning ( husk at vise din p billet)
I midten af hotellet er den hyggeligste gårdhave, og de servere gode drinks. Jeg kunne godt finde på at komme der igen.

• Overnattede: maj 2018, rejste som par
Tak, Jeannet B
Anmeldt d. 2. april 2018 fra mobile enheder

Super lækkert medium værelse med åbent badekar i værelser, ligesom cocktailbaren er en man har lyst til at bruge. Fantastisk service.

Negativt at der ikke var orientering efter natlig brandalarm som sendte alle på gaden. Desuden er morgenmaden ikke på niveau med resten af hotellet.

Overnattede: april 2018, rejste som par
1  Tak, Jensen9
Anmeldt d. 22. februar 2018

Hotel - topklasse!
Rigtig hyggelig og romantiske værelser. Har været her et par gange og vil helt sikkert vende tilbage! servicen er i top med venlighed og kvalitet! Elsker det kreative design i hele hotellet samt at badeværelserne ligger lige inde i soveværelset så det er meget hyggeligt med vin og stearinlys :)

Værelsestip: alle værelserne er hyggelige
  • Overnattede: september 2017, rejste som par
Tak, hellokasia-45692
Anmeldt d. 4. februar 2018 fra mobile enheder

Virkeligt flot hotel med lidt specielt design. Badeværelset er åbent ud i hotelværelset, så det er ikke til blufærdige folk. Men vi var meget tilfredse - hvis der havde været mulighed for at lave kaffe på værelset havde hotellet fået den sidste stjerne også.

Overnattede: februar 2018, rejste som par
Tak, Mabios
Anmeldt d. 3. februar 2018 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg tilbragte en weekend i et XL værelse. Super god oplevelse. Fedt hotel. Venlig betjening. Lækker bar. Fantastisk morgenmad. Lækker restaurant hvor vi spiste den ene aften. Fedt design. Nem parkering i kælder. I den dyre ende. Men det hele værd. Kommer gerne igen.

Overnattede: januar 2018, rejste som par
Tak, SKOvergaard