Anmeldt d. 2. april 2018 fra mobile enheder

Super lækkert medium værelse med åbent badekar i værelser, ligesom cocktailbaren er en man har lyst til at bruge. Fantastisk service.

Negativt at der ikke var orientering efter natlig brandalarm som sendte alle på gaden. Desuden er morgenmaden ikke på niveau med resten af hotellet.

Dato for ophold: april 2018
1  Tak, Jensen9
Anmeldt d. 22. februar 2018

Hotel - topklasse!
Rigtig hyggelig og romantiske værelser. Har været her et par gange og vil helt sikkert vende tilbage! servicen er i top med venlighed og kvalitet! Elsker det kreative design i hele hotellet samt at badeværelserne ligger lige inde i soveværelset så det er meget hyggeligt med vin og stearinlys :)

Værelsestip: alle værelserne er hyggelige
Dato for ophold: september 2017
Tak, hellokasia-45692
Anmeldt d. 4. februar 2018 fra mobile enheder

Virkeligt flot hotel med lidt specielt design. Badeværelset er åbent ud i hotelværelset, så det er ikke til blufærdige folk. Men vi var meget tilfredse - hvis der havde været mulighed for at lave kaffe på værelset havde hotellet fået den sidste stjerne også.

Dato for ophold: februar 2018
Tak, Mabios
Anmeldt d. 3. februar 2018 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg tilbragte en weekend i et XL værelse. Super god oplevelse. Fedt hotel. Venlig betjening. Lækker bar. Fantastisk morgenmad. Lækker restaurant hvor vi spiste den ene aften. Fedt design. Nem parkering i kælder. I den dyre ende. Men det hele værd. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: januar 2018
Tak, SKOvergaard
Anmeldt d. 20. november 2017

Vi havde booket en weekendtur til Hamborg for 8 måneder siden, og flyttet den til den endelige dato d. 17 november for 2 måneder siden, hvilket hotellet bekræftede var ok.

Dagen kom og vi tog glædestrålende afsted. Det varede kort. ankom kl. 1820 og fik at vide der ikke var noget værelse til os da de havde fået et stort selskab ind. Som så åbenbart var vigtigere end os.

De tilbød os et tilsvarende hotel 10 min. taxi kørsel væk, det følte vi os så presset til at tage den første nat, og så komme tilbage på east den sidste nat.

Det viste sig at være en dårlig ide, det tog os alt for lang tid med transport frem og tilbage og vi kom til et område uden noget liv overhovedet.

Vi spurgte til en kompensation, evt. 2 nye nætter (ikke tale om), så betalt middag på restauranten som vi havde booket (135 euro - ikke tale om) men en voucher på 50 euro.

Havde de bare været så professionelle og kontakte os, så havde vi aldrig kørt de 4 timer til hamborg, men blevet hjemme og fundet en anden weekend, men det valg gav de os ikke engang.

Vi havde valgt lige nøjagtigt det hotel, på grund af af beliggenheden og planlagt, hvad vi ville foretage os ud fra det.

Intet blev som ønsket, og nu er der kun dårlige minder og en spildt weekend og 600 km kørsel.

Vil ikke anbefale nogen at bo dette sted, hvor man ikke kan stole på de holder hvad de lover.

PS. Dejlige værelser og høfligt personale, og super beliggenhed.

Værelsestip: Dobbelt tjek om de nu holder hvad de lover, før i kører hjemmefra.
Dato for ophold: november 2017
Tak, hjodense