Fint by-center med butikker til enhver smag

Super fint center. Vi har været der mange gange, og er der hvergang vi er i Hamborg. Dog syntes vi... læs mere

Anmeldt d. 4. august 2020
48kiml
Viby J, Danmark
fra mobile enheder
Center med alt

Et flot storcenter med alt i butikker i 5 etager. Der er simpelt hen alt samt masser af restauranter

Anmeldt d. 3. marts 2020
clausp808
Faaborg, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Hamborg
fra 23,92 $
fra 3,58 $
fra 25,12 $
fra 27,51 $
Anmeldt d. 17. oktober 2020 fra mobile enheder

Bare et kæmpe shopping center med masser af mennesker der Ikke har særligt respekt for restriktioner her i Corona tiden

Dato for oplevelse: oktober 2020
1  Tak, Bjarnewojo
Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Dog syntes vi at det er mega synd at de har rykket mad/restaurant delen op i toppen, det var så hyggeligt da det lå i “kælderen”

Dato for oplevelse: august 2020
3  Tak, 48kiml
Anmeldt d. 15. juli 2020

Banalt og absolut ingen spændende butikker, dårlig kvalitet og så er der gudhjælpemig det samme som i Danmark. Søstrene Grene er der også, og det er ligesom niveauet.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 579anetter
Anmeldt d. 3. marts 2020

Dato for oplevelse: februar 2020
1  Tak, clausp808
Anmeldt d. 11. juli 2019 fra mobile enheder

Fint moderne shoppingcenter midt i Hamborg
Stedet har sin egen indgang/udgang til U-Bahn og er nemt st komme til.

Min hustru, datter, søster og niece have en hyggelig tid. De fik shoppet en del

Fint og stort foodcourt på øverste etage. Meget travlt fra frokost og nogle timer frem. Så kom allerede kl 11.30 for at finde en plads

Gerne igen

Dato for oplevelse: juli 2019