Center med alt

Et flot storcenter med alt i butikker i 5 etager. Der er simpelt hen alt samt masser af restauranter

Anmeldt d. 3. marts 2020
clausp808
Faaborg, Danmark
Shopping og spisesteder

Fint moderne shoppingcenter midt i Hamborg Stedet har sin egen indgang/udgang til U-Bahn og er nemt... læs mere

Anmeldt d. 11. juli 2019
jessmoeller
Odense, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Hamborg
fra 23,50 $
fra 24,77 $
fra 26,00 $
fra 28,48 $
Anmeldt d. 15. juli 2020

Banalt og absolut ingen spændende butikker, dårlig kvalitet og så er der gudhjælpemig det samme som i Danmark. Søstrene Grene er der også, og det er ligesom niveauet.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 579anetter
Anmeldt d. 3. marts 2020

Dato for oplevelse: februar 2020
1  Tak, clausp808
Anmeldt d. 11. juli 2019 fra mobile enheder

Fint moderne shoppingcenter midt i Hamborg
Stedet har sin egen indgang/udgang til U-Bahn og er nemt st komme til.

Min hustru, datter, søster og niece have en hyggelig tid. De fik shoppet en del

Fint og stort foodcourt på øverste etage. Meget travlt fra frokost og nogle timer frem. Så kom allerede kl 11.30 for at finde en plads

Gerne igen

Dato for oplevelse: juli 2019
1  Tak, jessmoeller
Anmeldt d. 11. februar 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte butikscentret en mandag, hvor hverdagen afspejlede en vis travlhed. Vi husker bedst ButiksCentret pyntet op med røde sløjfer og masser af pynt ved juletid, hvor der er så hyggeligt. Skønt at se danske firmaer som Søstrene Grene og Tiger Copenhagen.

Dato for oplevelse: februar 2019
1  Tak, 748Rita
Anmeldt d. 18. oktober 2018

Her midt i byen findes et storcenter med mange butikker og mulighed for at spise. Her er mange internationale butikker og mulighed for en god handel.

Dato for oplevelse: oktober 2018
3  Tak, Frank J