“Spis godt og sundt. ”

Quan Do
nr. 38 af 4.128 Restauranter i Hamborg
Køkkener: Vietnamesisk
Anmeldt 2. august 2018 fra mobile enheder

Dejlig mad af gode råvarer til små penge. Kan varmt anbefales.
Det er få ratter på menukortet, og vi valgte to forskellige ratter, og smagte ved hinanden. Der var mange mennesker, og det kan vi godt forstå.

Tak, N1ssehue

Anmeldt 26. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig god mad og sød og hurtig betjening. Store portioner. Virkelig meget mad for pengene. Husk de tager kun imod kontanter

1  Tak, Bo Gregers W
Anmeldt 13. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig god og lækker mad til meget fine priser. God betjening og god stemning. Kan absolut anbefales.

Tak, Bjarne O
Anmeldt 25. juni 2018

Fantastisk betjening, super god mad og til meget få penge. 2 personer fik forret og hovedret samt special øl som drikkevarer til kun 238 kr

2  Tak, LABig
Anmeldt 8. juni 2018 fra mobile enheder

Pæn restaurant, hvor man også kan sidde udenfor. Et besøg værd, især hvis man vil have velsmagende sprøde forårsruller. :-)

Tak, Gronne39

Rejsende, der kiggede på Quan Do, kiggede også på

Har du været i Quan Do? Fortæl om dine oplevelser!