“God øl og god beliggenhed”
Anmeldelse af Block Bräu

Block Bräu
nr. 257 af 4.133 Restauranter i Hamborg
Køkkener: Tysk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 11. september 2018 fra mobile enheder

Dette er bestemt et sted, jeg vil komme tilbage til, når turen igen går til Hamborg. Block Bräu er indrettet rigtig fedt, men det fedeste var alligevel at sidde på tagterassen, med en fantastisk udsigt over havneområdet

Tak, resola69

Anmeldt 30. december 2017

Udsigten er lige ud til elben, flot og med god aktivitet, så man keder sig ikke. Øllene (-der var hele 2 forskellige!!!) er ikke det store sus. Maden mindede mest af alt om pensionist-mad, blød og det mindede mest af alt om noget fra frost. Overfladisk betjening.

Tak, CarstenFrankHansen
Anmeldt 12. april 2017

Vi kom ind her ved en tilfældighed da det begyndte at regne. Øllet er fremragende. Vi fik sæsonens bryg, forårsbryg, som var det bedste øl vi fik under vores besøg i Hamborg. Blot en skam vejret ikke tillod vi sad på tagterrassen :-(

Tak, MadsDK
Anmeldt 19. februar 2017

Efter at have været på havnerundtur i en barkasse er det skønt at kunne gå på Block Brau lige ved siden af. Restauranten, der ligger lige ned til havnen, oser at tysk charme - og så serverer de god mad - f.eks. gullasch suppe og to hvide bayerske pølser med prinzl - kringle. Og dertil, naturligvis, hjemmebrygget øl. Eller - et gals godt, tysk hvidvin. Betjening god, beliggenhed i top maden fin.

Tak, Anders H
Anmeldt 15. november 2016

Vi blev taget godt i mod, og gruppen på 25 personer var generelt positivt stemt overfor stedet. Et rigtig godt sted, hvis du er på tur med en større gruppe i Hamborg.

Tak, spejder

Rejsende, der kiggede på Block Bräu, kiggede også på

Hamborg, Tyskland

Har du været i Block Bräu? Fortæl om dine oplevelser!