6 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
180 $
Expedia.com180 $
Hotels.com180 $
Travelocity180 $
CheapTickets180 $
eDreams180 $
Trip.com180 $
Anmeldt d. 1. juli 2016

Dejligt hotel med placering lige foran ausenalster søen med dejligt udsigt. Vi boede i et Executive værelser, som var super indrettet, kan anbefales på det kraftigste, er som en suite på andre hoteller. Reception er ikke den bedste, bedre service efterlyses. Morgenmaden er god, men der er mange mennesker og lidt plads i restauranten. Det er dyrt at spise og drikke på hotellet.

Værelsestip: Få et værelser med udsigt over søen
Dato for ophold: juni 2016
Tak, MSP0409
Anmeldt d. 21. februar 2016 fra mobile enheder

Vores første tur til Hamborg hvor beliggenhed og pool var vores kriterium. Dejligt stort værelse med King size senge. Badeværelset med karbad og det kæmpe brusekabine med diverse vandstrålerindstillinger var skønt. Vi prøvede desværre kun at spise morgenmad i deres fremragende restaurant og trods det lidt dårlige vejr var udsigten rigtig god.

Hotellet er helt sikkert med i vores valg næste gang vi skal til Hamborg

Dato for ophold: februar 2016
Tak, Lars T
Anmeldt d. 15. juli 2015

Har boet 40 nætter på dette hotel ifht. business. Men denne gang var det med familien. Vi boede i en stor junior suite med masser plads og stille og ro. Fantastisk morgenmad og lækker bar. Nem parkering under hotellet (men koster 26 euro). Vil komme igen.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, ANLarsen
Anmeldt d. 20. april 2015

Jeg har læst andres anmeldelser og det virker til at de har rettet op på det folk ønsker. Wifi på værelset er gratis. Morgenmaden er 24 euro, men totalt overdådig, den vil i bestemt ikke snydes for. Alt personale på hotellet var topprofessionelt og levede på alle punkter op tilde 5 stjerner som hotellet fortjener.

Jeg er voldsomt imponeret værelset, som var 38 kvm med et kæmpe badeværelse, hvor der var et fritstående badekar og timed en kæmpe brucheniche med massagebrus. Jeg har tidligere sovet på andre hoteller hvor prisen for sådan et værelse ville løbe meget højere op end de 1250 pr. Nat det kostede våde hotels.com

Fantastisk hotel.

Værelsestip: Vælg med søudsigt, det er bestemt pengene værd. Helt fantastisk at falde i søvn med blik over byen.
Dato for ophold: april 2015
Tak, 700kasperr
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 13. november 2014

Beliggenheden er fremragende, værelserne er fantastiske. Jeg betragter dette som referrence hotel for europæiske ophold.

Jeg kan godt lide spa-mulighederne.
Det eneste minus er den meget dyre udgifter til internettet - så uventet.

Morgenmaden er god, jeg er glad for at have en stille drink i baren, med udsigt over Alster

Tak, martinl679
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original