57 $
49 $
Hotels.com69 $
CheapTickets69 $
Lol.travel70 $
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 13. januar 2016

Ok rent og pænt, ikke de bedste senge, fin morgenmad, dejligt store værelser og god service.
Eneste store minus.....det er nogle frygteligt lange gange, man tror jo man skal gå en marathon hver gang man skal frem og tilbage til værelset.

Dato for ophold: maj 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, jannielassen
Anmeldt d. 5. januar 2016

rent og pænt.
ikke de bedste senge.
fin morgenmad med kaffe juice og frisk frugt.
ligger perfekt i forhold til centrum 10 min gang og man står på Rådhuspladsen
værelse fremstår ren og pænt plads til 6 personer.

Dato for ophold: december 2015
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Tak, Mbjornskov
Anmeldt d. 26. oktober 2015

Dejligt lyst ,rent og hyggeligt værelse med tv og varme, indrettet med enkle og nye møbler.Ligger tæt på city, gågade og det tyrkisk/arabiske kvarter, super hyggeligt
sødt og venligt engelsk talende personale

Dato for ophold: oktober 2015
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Tak, inatoft
Anmeldt d. 28. september 2015 fra mobile enheder

Vi boede 4 venner på 4persons værelse med eget bad/toilet.

Værelserne var rent og pænt samt
ingen larm fra andre værelser. Servicen i receptionen var god og
masser af information. Parkering er
muligt på vejen ved stedet mod lidt parkering (offentligt).

Området er kedeligt og ikke meget at opleve men der er en undergrund i gå afstand og generelt kan man sagtens gå ind mod byen.

Vi havde ikke morgenmad inkluderet i prisen og valgte at spise ude i byen. Derfor ikke med i anmeldelsen.

Dato for ophold: september 2015
Tak, rasmusc2013
Anmeldt d. 13. december 2014

Havde 2 overnatninger den første weekend i december. Værelset (117) passede fint til vores behov, som kun var et sted at sove. Vi bestilte først morgenmad ved indtjekningen, da de på hotellet kun tager 3,5 euro for børn. Morgenmadsbuffeten kan anbefales og der er noget for en hver smag. Vi havde reserveret parkering hjemmefra til 7,5 euro i døgnet. Gratis wifi.

Der var meeeget lang kø til indtjekning - stod i kø i ca 30 min. Atmosfæren var meget ala et collegie med meget larm, musik og fest.

Dato for ophold: december 2014
1  Tak, Triisk