Åben i dag: 09.00 - 19.00
Dejlig oplevelse

Vi var afsted med bedsteforældre og en på 16 mdr. Det var en god oplevelse, gode faciliteter... læs mere

Anmeldt d. 1. marts 2020
K3481AQlouiser
Sønderborg, Danmark
fra mobile enheder
En fantastisk Tierpark

Vi besøger jævnligt Hagenbeck, når vi er i Hamburg, og vi glædes over de frie forhold, som gør sig... læs mere

Anmeldt d. 28. juli 2019
Kenn E
Læs alle 2.408 anmeldelser

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Hamborg
fra 27,58 $
fra 3,59 $
fra 22,18 $
fra 23,98 $
Anmeldt d. 5. juni 2016

Det er en rigtig hyggelig zoo, når man kommer her er det en rigtig god ide også at besøge aquarium og terrarium, der ligger i parken, det er næsten en større oplevelse end selve zoo'en

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, Steen H
Anmeldt d. 29. april 2016

Jeg kan varmt anbefale stedet. Vi oplevede at røre elefanternes snabler, fodre dem og så hvordan det foregår. Der er mange flotte sjældne dyr, og alle dyrene var ude, så man kunne se dem.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Emilie Marie B
Anmeldt d. 26. april 2016

Zoo'en kan anbefales. Tropeland og akvarie kan godt springes over, da der er alt for mange mennesker. Synes måske at entre-prisen er lige i overkanten.

Dato for oplevelse: april 2016
1  Tak, Thomas T
Anmeldt d. 25. marts 2016 fra mobile enheder

Dyrene har god plads og virker til at trives, og det hele er flot lavet. En del dyr som ikke findes i Zoo i København. Zoo og akvarium er to forskellige billetter, og man kan købe en kombi med lidt rabat. Akvariet dækker også over tropezoo og løsgående lemurer og er lige så flot som zoo. Billetterne lidt til den dyre side, men til gengæld underholdning til hele dagen.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, apnielsen
Anmeldt d. 16. marts 2016

Siden vi var der sidst er der kommet en ny afdeling med hvalrosser og pingviner, som er meget flot og som giver meget gode muligheder for at opleve dyrene i deres rette element, hvilket er meget imponerende.
Vi fik også set en fodring af de brune bjørne, som kender deres spisetider. de var rolige da vi kom, så blev de pludselig aktive og 1 minut efter kom dyrepasseren med deres frokost.
Der er både en smuk anlagt park, med mange fine anlæg og muligheder for at fodre nogen af dyrene med mad man køber i haven og komme tæt på dyrene.

Dato for oplevelse: marts 2016
1  Tak, LDAM_12