Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.994)
Filtrer anmeldelser
1.994 resultater
Medlemsvurdering
999
699
205
57
34
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
999
699
205
57
34
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 1.994 anmeldelser
Anmeldt d. 18. december 2017 fra mobile enheder

Vi ankom til hotellet lørdag d. 16/12-17 for at fejre min farfars 80 års fødselsdag. Hotellet var meget fint og værelserne var tip top.
Min farfar er dårligt gående og vi havde derfor booket bord til os 14 mennesker på restauranten på hotellet. Der er kun 1 tjener til at betjene os, og da vi kommer igennem alle bestillinger, venter vi 1 time på at få forretter. Min forret skulle være en lækker anretning med tigerrejer i olie og hvidløg, men jeg fik en halvlunken gang rejer i en hvidlig vandmasse som ikke smagte af hvidløg overhovedet!
Da forretten er færdig går der 1 time før hovedretterne bliver serveret! Det skal siges at ikke alle har fået forret så folk er godt sultne. Hovedretterne kommer i 4 omgange hvor fra den første bliver serveret til den sidste, går der 1 time! Dvs vi overhovedet ikke kan spise sammen og skåle og fejre min farfar! Vi gør opmærksomme på vores utilfredshed og efter længere diskussion med tjener og manager i receptionen, går de med til at give 3 flasker rødvin gratis som kompensation (vi har drukket de i forvejen bestilte 3 flasker i ventetiden!)
Da arrangementet kommer til en ende, og stemningen er ødelagt pga. Denne elendige middag med dårlig service, skal vi finde en løsning ift. Regningen.
Vi får 50% på maden og de 3 ekstra flasker vin skulle være gratis. Næste dag opdager vi dog, at de har trukket os for 6 flasker, og vi skal diskutere og forklare alt igen igen før de endelig giver penge retur for de 3 af flaskerne.

Meget uheldig aften, og super ærgerligt, da vi var der for at fejre en rund fødselsdag og hygge os.

Dato for ophold: december 2017
Tak, Mette M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BarceloHamburg, Deputy Manager hos Barcelo Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. december 2017
Google Oversæt

Dear Mette,

Thank you taking your time to give us Feedback about your stay with us. Your Feedback is our tool for improvement and the best way to know our guests in first hand, and therefore very valuable for us.

I would like to take the chance to sincerely apologize about your unfortunate experience at our restaurant, specially because you were celebrating such an important day with us. We had saturday in fact some big challenges in the kitchen as some kitchen staff called in sick in last minute and we hadn't have time to react to look for a solution, making it very difficult for us to give you the service you deserve and we are truly sorry for that situation. We know the 50% discount and the botle of wine won't bring the evening back on such an important date but hope and ask for your understanding of the situation.

Dear Mette, I hope you didn't lose the trust on Barceló Hotels as we would realy like to welcome you soon. Please do let me know if you are planning to come back to Hamburg.

With kindest regards,
Carlene García

Deputy Manager
Barceló Hamburg

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 15. december 2017 fra mobile enheder

Vi har boet her to gange, begge ifm. en juletur med besøg på alle de hyggelige julemarkeder. Hotellet ligger rigtig centralt til sådan en tur, også tæt på shopping centret Europa Passage.
Værelserne er rigtig lækre med stor seng og en fed detalje med brusekabine af glas midt i værelset, som skillevæg ud til badeværelset. God service i receptionen samt en parkeringskælder.
Vi bestilte værelset uden morgenmad, da vi hellere ville ud i byen og spise dette. Ca. 600 meter fra hotellet ligger en rigtig god morgenmadscafé “Mutterland” som varmt kan anbefales. Her fåes bl.a. friskpresset juice, pandekager, yoghurts, forskellige variationer af omeletter og scramble eggs! Caféen er halvt café og halvt delikatesse forretning med lækre kaffer, te, myslier mm.

Dato for ophold: december 2017
Rejsetype: Rejste som par
Tak, Malene V
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 3. december 2017

Boede på hotellet i forbindelse med vores årlige tur til julemarkedet. Betalte godt 2000 kr for et værelse på Wake Up-niveau. Hotellet fejlede som sådan ikke noget, og det ligger godt, men er alt alt for højt prissat. Besøgte baren lørdag aften og nød en øl. Lang ventetid og et ufokuseret personale. Beatilte oliven, men de kom aldrig, og det var bestemt ikke pga travlhed. Vi kommer ikke igen.

Dato for ophold: december 2017
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Christiansen1966
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BarceloHamburg, Deputy Manager hos Barcelo Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. december 2017
Google Oversæt

Dear Christiansen,

Firstly we would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our Barceló Hamburg. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve upon the service that we provide to our guests.

We were most concerned to read your remarks on the service you experienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision.

Thank you again for your visit and constructuve critics, our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, we are eager to regain your confidence during another occasion if you gave us that chance

With kindest regards,

Carlene García
Deputy Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 12. august 2017

Hotel ++++ med fin beliggenhed. Nyt og moderne. Værelse 140 EUR pr. dag.
Underjordisk parkering 19 EUR pr. dag.
Vel assorteret morgenmad - men prisen 22 EUR pr. person pr. dag er i overkanten.
Ellers meget central beliggenhed med gåafstand til alle seværdigheder.
MANGE spisesteder indenfor 600 m.

Dato for ophold: august 2017
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, bennymikkelsen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 27. april 2017

Super hotel, gode værelser med en super seng, hurtigt internet og perfekt beliggenhed i Hamburg. Det var vores andet ophold på hotellet, og det bliver også det hotel vi vælger næste gang vi er i Hamburg.

Dato for ophold: april 2017
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Barcelo Hotels & Resorts
Tak, jorgensenj2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser