Anmeldt d. 6. august 2016

Min kone og jeg boede på dette hotel to gange i juli 2016. Vi ønskede specifikt at bo i forstaden Altona, men det er naturligvis ikke centralt i Hamburg. Vi ville også gerne have let adgang fra motorvejen. Som kompensation for den lidt mindre centrale beliggenhed er prisen rimeligere end i den centrale del. Vi var meget tilfredse med værelsets størrelse og indretning, og morgenmadsbuffeten var glimrende. Personalet var hjælpsomt, og vi vil bestemt overveje at benytte hotellet igen.

Tak, 971ibf
Anmeldt d. 27. juli 2016

Boede på hotellet i to nætter. Meget gennemsnitlig hotel, som ligger i udkanten af Hamburg. Dog er området omkring altona station hyggeligt, hvilket gav en positiv vinkel på opholdet. Receptionen var venlige men meget dårlige talende. Blev oplyst om forkert pris på morgenmadsbuffeten, hvilket betød at vi sagde ja til den og ende med at betale 92 euro for 2 personer for to morgener. Ualmindelig dyr morgenmad især fordi kvaliteten ikke var i top. Dog stort udvalg. Dog er der gratis parkering rundt om hotellet, dog på eget ansvar da det er en åben parkering. Ok værelse, dog med et lille badeværelse med meget dårlig bruser. Aircondition på værelset, men ikke fremragende. Ok ophold.

Tak, 993chris8000
Anmeldt d. 27. juli 2016

Et gennemsnitligt hotel med fint service.
Morgen buffeten er set bedre i tilsvarende prisklasse.
I bil et ganske godt placeret hotel tæt på gode områder i Hamborg og tæt på motorvejen.
Få P-pladser
Parkeringen måtte foregå på nærliggende vej.

Værelsestip: Hotellet ligger ved en hovedgade igennem Altona. Så et værelse modsat vejen er at foretrække for den støjfølsomme.
Tak, Petzki
Anmeldt d. 3. oktober 2015

Vi havde en overnatning med firmaet på hotellet. Værelset var lidt småt og ud til en meget befærdet vej. Lyden var dog ikke så gennemtrængende. Badeværelse lille men funktionelt. Værelset fremstod rent.
Morgenmaden var af den gennemsnitlige art - altså ingen WOW oplevelse her.
Receptionen og udtjekning tog rigtig lang tid. Ved ikke om det skyldes at bookingen var lavet gennem Hotels.com.
Vælger nok ikke selv at bo her igen.

Værelsestip: Vælg et værelse der ikke har vindue mod Stressemannstr.
Dato for ophold: september 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Bent_Hausted
Anmeldt d. 29. august 2015

Dette skulle blot være et hotel på vejen hjem. Det er placeret centralt nær A7 og nær lufthavnen, uden at der var væsentlig trafikstøj. Et hotel virkelig med klasse, skønne værelser og en fantastisk restaurant, hvor der også serveredes en overdådig morgenbuffet. Vi kommer igen, når vi skal til Hamburg!

Dato for ophold: juli 2015
Tak, SteenJA