Anmeldt d. 8. maj 2016

Hotellet er placeret midt i en industri kvarter, og udefra ser det ikke ud af meget.
Vi var af sted 2 voksne og 3 børn, og fik 2 værelser med en dele dør: 2 dobbeltsenge og en ekstra opredning.
Værelserne var gode og lyse. Sengene var brede og bløde. Morgenmad var rigtig god (dog ikke inkl. i prisen)
Parkering kan ske i parkeringsbås gratis ude ved vejen, men kan betale for betaling i hotellets parkeringskælder.
Der er mulighed for at have adgang til the-køkken for ekstra betaling.

Område tæt på hovedvej og kan nemt kommer videre med offentlig transport. Ikke særlig romantisk, men godt tæt.
1 overnatning på vej videre igennem Tyskland. Gerne igen for samme formål.

• Overnattede: maj 2016, rejste med familie
1  Tak, jessmoeller
Anmeldt d. 17. december 2015

Fin stor værelse, dejlig morgenmad, personale var smilende og hilste pænt, maden i restauranten var fin, hotellet ligger 3,5 km. fra centrum ,vi var i bil så man var hurtig i byen . Vi var primært kommet for at kigge på julemarked må sige det var helt fantastisk

• Overnattede: december 2015, rejste som par
Tak, roald224
Anmeldt d. 8. september 2015

Alt var perfekt på hotellet, men det ligger lidt langt fra indkøbs muligheder. Det er ikke velegnet, hvis man selv vil lave mad. Bus til hovedbanegården lige udenfor hotellet, og den kører hver 15. minut.

• Overnattede: september 2015, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Henning N
Anmeldt d. 9. juli 2015

Dejligt hotel med gode værelser, super morgenmadsbuffet med alt hvad mit hjerte kan begære. Restauranten fremstiller en god og veltillavet treretters menu og der er et venligt og behageligt personale. Der er busafgange hvert kvarter lige fra hotellet og direkte til centrum.

• Overnattede: juli 2015, rejste som par
Tak, Erik M
Anmeldt d. 9. juli 2015

Lækkert hotel med gode værelser og betjening, busafgange hvert kvarter lige ved hotellet direkte til centrum. Skønt morgenmadsbuffet med alt hvad ( mit) hjerte kan begære. Spiste en enkelt gang i restauranten, godt og veltilberedt.

• Overnattede: juli 2015, rejste som par
Tak, Bente M