“Faverigt Hotel”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
SIDE Design Hotel Hamburg
Vurderet som nr. 36 ud af 321 hoteller i Hamborg
Anmeldt 22. april 2017

Ankom til hotellet. Fin service og hurtig indtjekning og vi fik et værelse som meget stort på 7 sal.
Sengen var meget smal og der var ingen ekstra pude og i skabet var der kun en badekåbe. Vi fik at vide der ville komme en ekstra lige med samme, men vi så den aldrig.
Morgenmaden var et flot sortiment med stort udvalg, men når man kommer som gæst og taler engelsk så er der et problem. Vi tog mad fra buffeten, men det viste sig man også kunne bestille frisk presset juice, div. omeletter og specialkaffe. Nabobordet som talte tysk fik informationen om det da de satte sig ved bordet. Det var lige som om tjenerne ikke turde give sig i kast med at fortælle om udvalget på engelsk og det er ikke okay for et 5 stjernet hotel.
Vi skulle ud at opleve Hamborg og da det regnede kunne man fra receptionen få udleveret en paraply. Meget fin service.
Efter en lang og skøn tur rundt i byen kom vi tilbage sent på eftermiddagen og gik ind i baren som er fantastisk især om aftenen hvor der er 3 tjenere på. De laver fantastiske drinks. Vi gik på værelset med vores drikkevarer, men der var ikke gjort rent. De kom ca en halv time efter, men vi ønskede ikke nogen rengøring af værelset blot nogle rene håndklæder. Rengøringen forstod ikke engelsk så efter 3 "besøg" var der endelig en der forstod.
Aftensmaden spiste vi i restauranten på hotellet og den var fantastisk. Det er de bedste bøffer vi har fået. De havde et meget stort vinkort ... lidt i den dyre ende, men det er alle pengene værd. Et super hotel som vi kun kan give 4 stjerner, da der er nogle mangler, men kommer gerne igen.

• Overnattede: April 2017, rejste som par
1  Tak, Thomas T

Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

Skønt, flot hotel midt i Hamburg, ca. 5 min. gang fra Rådhuset og city.
Design i særklasse og værelser er special indrettet. Hyggelig bar og god morgenmad med det hele. Meget venlig betjening.
Kan kun anbefales!

Overnattede: Marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jan K
Anmeldt 2. april 2017 fra mobile enheder

Badekaret kunne ikke bruges og bruseren virkede ikke ordenligt. Da jeg gjorde opmærksom på det i receptionen, lovede de at ordne det, men der skete intet. Dagen efter, da der endnu ikke havde været roomservice kl 16.30 (dvs snavsede håndklæder og ingen sæbe) besluttede vi os for at tjekke ud en dag før tid. Hotellet nægtede at give os nogen form for kompensation, så vi endte med at betale fuld pris for to dage og plus en massage vi ikke havde fået, da vi simpelthen ikke gad være der længere. Under al kritik!

Overnattede: April 2017, rejste med venner
Tak, Maria F
Anmeldt 21. februar 2017

Nydeligt 5-stjernet hotel med central beliggenhed. Designeren har haft frit spil, så det varede lidt inden vi var helt fortrolige med lys, selvkørende gardiner, toilettet og brusebadets mange indstillinger. Der er ikke noget at klage over, dog var der efter vor mening for meget design og for lidt sjæl - så det bliver derfor aldrig vores yndlingshotel i HH; måske har det noget med vores høje alder at gøre.
Servicen var ellers i top

• Overnattede: Februar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, Golfentusiasten
Anmeldt 19. februar 2017

Det er et OK hotel, det som er bedst er deres restaurant. Prisen er ok, og kvaliteten i . Der er dog andre hoteller som byder på samme service og kvalitet til samme og mindre pris. Pigerne som gør rent, er meget service minded og gør deres arbejde til UG!

• Overnattede: Februar 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, finn_brakhage
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Hamborg
Le Meridien Hamburg
Renaissance Hamburg Hotel
Nr. 35 af 321 i Hamborg
794 anmeldelser
Vis priser

Har du været i SIDE Design Hotel Hamburg? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om SIDE Design Hotel Hamburg

Adresse: Drehbahn 49, 20354 Hamborg, Tyskland
Telefonnummer:
Beliggenhed: Tyskland > Hamborg > Neustadt
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 15 spahotel i Hamborg
Nr. 30 luksushotel i Hamborg
Nr. 33 forretningshotel i Hamborg
Nr. 45 romantisk hotel i Hamborg
Prisområde: 1.065 kr.-2.241 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:5 stjerner — SIDE Design Hotel Hamburg 5*
Antal værelser: 178
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på SIDE Design Hotel Hamburg. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Side Hotel Hamburg
Side Hamburg

Er dette din TripAdvisor-registrering?