SIDE Design Hotel Hamburg
83 $
HIExpress.com
  • Morgenmad inkluderet
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 100 $ pr. overnatning.

271 $
Official Site
98 $
Priceline
Anmeldt for 10. april 2017 fra mobile enheder

Skønt, flot hotel midt i Hamburg, ca. 5 min. gang fra Rådhuset og city.
Design i særklasse og værelser er special indrettet. Hyggelig bar og god morgenmad med det hele. Meget venlig betjening.
Kan kun anbefales!

Overnattede: marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jan K
Anmeldt for 2. april 2017 fra mobile enheder

Badekaret kunne ikke bruges og bruseren virkede ikke ordenligt. Da jeg gjorde opmærksom på det i receptionen, lovede de at ordne det, men der skete intet. Dagen efter, da der endnu ikke havde været roomservice kl 16.30 (dvs snavsede håndklæder og ingen sæbe) besluttede vi os for at tjekke ud en dag før tid. Hotellet nægtede at give os nogen form for kompensation, så vi endte med at betale fuld pris for to dage og plus en massage vi ikke havde fået, da vi simpelthen ikke gad være der længere. Under al kritik!

Overnattede: april 2017, rejste med venner
Tak, Maria F
Anmeldt for 21. februar 2017

Nydeligt 5-stjernet hotel med central beliggenhed. Designeren har haft frit spil, så det varede lidt inden vi var helt fortrolige med lys, selvkørende gardiner, toilettet og brusebadets mange indstillinger. Der er ikke noget at klage over, dog var der efter vor mening for meget design og for lidt sjæl - så det bliver derfor aldrig vores yndlingshotel i HH; måske har det noget med vores høje alder at gøre.
Servicen var ellers i top

• Overnattede: februar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, Golfentusiasten
Anmeldt for 19. februar 2017

Det er et OK hotel, det som er bedst er deres restaurant. Prisen er ok, og kvaliteten i . Der er dog andre hoteller som byder på samme service og kvalitet til samme og mindre pris. Pigerne som gør rent, er meget service minded og gør deres arbejde til UG!

• Overnattede: februar 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, finn_brakhage
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt for 16. februar 2017

Bare en god oplevelse. Et top moderne designhotel med en meget central beliggenhed i Hamburg. Fremragende service lige fra ankomst til afrejse. Et stort spa-område. Et anden highligt er helt sikkert pandekager til morgenmad : - )

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Jens J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original