“Værste hotelophold til dato”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 10 websites mere!
SIDE Design Hotel Hamburg
Vurderet som nr. 38 ud af 319 hoteller i Hamborg
Anmeldt 2. april 2017 fra mobile enheder

Badekaret kunne ikke bruges og bruseren virkede ikke ordenligt. Da jeg gjorde opmærksom på det i receptionen, lovede de at ordne det, men der skete intet. Dagen efter, da der endnu ikke havde været roomservice kl 16.30 (dvs snavsede håndklæder og ingen sæbe) besluttede vi os for at tjekke ud en dag før tid. Hotellet nægtede at give os nogen form for kompensation, så vi endte med at betale fuld pris for to dage og plus en massage vi ikke havde fået, da vi simpelthen ikke gad være der længere. Under al kritik!

Overnattede: April 2017, rejste med venner
Tak, Maria F
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for SIDE Design Hotel Hamburg
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 21. februar 2017

Nydeligt 5-stjernet hotel med central beliggenhed. Designeren har haft frit spil, så det varede lidt inden vi var helt fortrolige med lys, selvkørende gardiner, toilettet og brusebadets mange indstillinger. Der er ikke noget at klage over, dog var der efter vor mening for meget design og for lidt sjæl - så det bliver derfor aldrig vores yndlingshotel i HH; måske har det noget med vores høje alder at gøre.
Servicen var ellers i top

• Overnattede: Februar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, Golfentusiasten
Anmeldt 19. februar 2017

Det er et OK hotel, det som er bedst er deres restaurant. Prisen er ok, og kvaliteten i . Der er dog andre hoteller som byder på samme service og kvalitet til samme og mindre pris. Pigerne som gør rent, er meget service minded og gør deres arbejde til UG!

• Overnattede: Februar 2017, rejste som par
1  Tak, finn_brakhage
Denne anmeldelse er oversat fra English. Se original
Anmeldt 16. februar 2017

Bare en god oplevelse. Et top moderne designhotel med en meget central beliggenhed i Hamburg. Fremragende service lige fra ankomst til afrejse. Et stort spa-område. Et anden highligt er helt sikkert pandekager til morgenmad : - )

Tak, Jens J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på English om www.tripadvisor.com. Se original
Anmeldt 31. januar 2017

Vi havde bare en enkelt overnatning på hotellet. Personalet var så søde, hjælpsomme og imødekommende! Vi vil til hver en tid selv benytte os af hotellet igen - og klart anbefale det til andre, som mangler et sted at overnatte. Alle faciliteter var så fine og rene!

• Overnattede: Januar 2017, rejste som par
Tak, nanabergk
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Hamborg
Hamburg-Altstadt
Scandic Hamburg Emporio
Nr. 16 af 319 i Hamborg
1.574 anmeldelser
Vis priser

Har du været i SIDE Design Hotel Hamburg? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om SIDE Design Hotel Hamburg

Adresse: Drehbahn 49, 20354 Hamborg, Tyskland
Telefonnummer:
Beliggenhed: Tyskland > Hamborg > Neustadt
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Spa Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 17 spahotel i Hamborg
Nr. 32 luksushotel i Hamborg
Nr. 33 forretningshotel i Hamborg
Nr. 36 familiehotel i Hamborg
Nr. 44 romantisk hotel i Hamborg
Prisområde: 1.079 kr.-2.180 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:5 stjerner — SIDE Design Hotel Hamburg 5*
Antal værelser: 178
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på SIDE Design Hotel Hamburg. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Side Hotel Hamburg
Side Hamburg

Er dette din TripAdvisor-registrering?