157 $
132 $
Besparelsesbesked! 20 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 20 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 166 $ pr. overnatning.

83 $
170 $
158 $
Official Site
Anmeldt for 21. februar 2017

Nydeligt 5-stjernet hotel med central beliggenhed. Designeren har haft frit spil, så det varede lidt inden vi var helt fortrolige med lys, selvkørende gardiner, toilettet og brusebadets mange indstillinger. Der er ikke noget at klage over, dog var der efter vor mening for meget design og for lidt sjæl - så det bliver derfor aldrig vores yndlingshotel i HH; måske har det noget med vores høje alder at gøre.
Servicen var ellers i top

• Overnattede: februar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, Golfentusiasten
Anmeldt for 19. februar 2017

Det er et OK hotel, det som er bedst er deres restaurant. Prisen er ok, og kvaliteten i . Der er dog andre hoteller som byder på samme service og kvalitet til samme og mindre pris. Pigerne som gør rent, er meget service minded og gør deres arbejde til UG!

• Overnattede: februar 2017, rejste som par
1  Tak, finn_brakhage
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt for 16. februar 2017

Bare en god oplevelse. Et top moderne designhotel med en meget central beliggenhed i Hamburg. Fremragende service lige fra ankomst til afrejse. Et stort spa-område. Et anden highligt er helt sikkert pandekager til morgenmad : - )

Tak, Jens J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Anmeldt for 31. januar 2017

Vi havde bare en enkelt overnatning på hotellet. Personalet var så søde, hjælpsomme og imødekommende! Vi vil til hver en tid selv benytte os af hotellet igen - og klart anbefale det til andre, som mangler et sted at overnatte. Alle faciliteter var så fine og rene!

• Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, nanabergk
Anmeldt for 19. december 2016 fra mobile enheder

Skønt hotel i moderne stil. Rummelige og moderne værelse med sjove og anderledes badeværelser. Venligt personale og altid rene værelser. Central beliggenhed! Vi spiste bla på restauranten på casinoet som lægger tæt på hotellet. Min varmeste anbefaling.

Overnattede: januar 2016, rejste som par
Tak, Tina W