93 $
220 $
219 $
187 $
  • Pool
Book nu, betal under opholdet
174 $
188 $
  • Roomservice
211 $
189 $
Anmeldt for 18. juli 2017

Rigtig skønt hotel, beliggende midt på Reperbahn. Så ønsker man at bo hvor der sker noget, er det her bare stedet. Fint værelse med dejligt bad, den mest lækre morgenmad, billig parkering i parkeringskælder ganske tæt på. Og sjældent har jeg mødt så venligt og imødekommende personale på mine rejser som her, både i receptionen og i restauranten var de bare super flinke.

Værelsestip: Undgå støjen fra gaden og vælg et værelse på de øverste etager.
  • Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, Kirstine J
Anmeldt for 31. oktober 2016

Overskriften skyldes, at man ikke midt på Reeperbahn venter at finde et moderne, flot indrettet hotel. Tilmed rent og pænt og med usædvanlig sødt og venligt personale. Dertil meget fint morgenbord med bl.a. gravad laks med dressing, spejlæg, bacon, Nürnbergpølser og røræg. En lækker velkomsttallerken på værelset med fin chokolade og jordbær m.m. Eneste anke: der mangler en ekstra stol ud over den til skrivebordet.

Værelsestip: Kan du ikke klare gadestøj, så vælg ikke et værelse ud mod Reeperbahn
  • Overnattede: oktober 2016, rejste som par
Tak, Ole R
Anmeldt for 22. september 2016 fra mobile enheder

Rigtig godt hotel, hvis du vil bo centralt i bydelen st. Pauli i Hamborg. Hotel værelserne er fine, god morgenmad, der ligger en god bar på hotellet, der har åbent til den lyse morgen. Er man ikke til larm om natten, så vælg et værelse væk fra gaden.

Overnattede: september 2016, rejste med venner
Tak, Dennis Z
Anmeldt for 30. juli 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte dette hotel i juli 2016. 3 overnatninger. Vi boede på 4. sal med vinduer væk fra gaden, så støjen var acceptabel.
De ansatte var venlige og hjælpsomme. Morgenmaden var god.
Det var muligt at parkere bilen i en parkeringskælder tæt på hotellet. Det kostede 10 euro i døgnet.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, B A
Anmeldt for 21. juli 2015

Pænt og rent. Hjælpsome personale, dog skal det siges, at det ligger ud til Reeperbahn og der vil være en smule larm. Jo højere du er oppe i etage, jo bedre. Rigtigt flot hotel bar, hvor man sagtens kan sidde nogle timer og nyde sin drink, og se folk gå forbi.

Værelsestip: Bagsiden og øveste værelser er at fortrække.
  • Overnattede: august 2014, rejste med venner
Tak, MartinD1985